نسخه چاپی

تمدید تحریم های روسیه توسط اتحادیه اروپا

نشریه اتحادیه اروپا امروز تصمیم این سازمان برای تمدید 6 ماهه تحریم‌های روسیه را منتشر كرد تا این تمدید رسما از امروز لازم الاجرا باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، اتحادیه اروپا دیروز (دوشنبه) بطور رسمی اعلام کرد تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه را بمدت 6 ماه تمدید می‌کند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی شورای اروپا، تحریم‌های اقتصادی ضدروسی تا 31 ژوئیه 2016 ادامه خواهند داشت. وبگاه مذکور در ادامه می‌نویسد؛ از آنجایی که توافقات مینسک تا موعد 31 دسامبر 2015 عملی نخواهند شد، شورای اروپا ضمن ادامه ارزیابی خود از روند پیشرفت توافقات، رأی به تمدید تحریم‌ها داده است.

28 عضو این اتحادیه سه روز قبل همانطور که انتظار می‌رفت به تمدید شش‌ماهه‌ی تحریم‌ها رأی داده بودند. با انتشار خبر تمدید تحریم‌های ضدروسی در مجله رسمی اتحادیه اروپا، این تصمیم از امروز لازم الاجرا خواهد بود.

تحریم‌‌ها اروپایی در تاریخ 31 ژوئیه 2014 بمدت یک سال علیه روسیه وضع شده بودند. شورای اروپا برای نخستین‌بار، پس از پایان موعد مقرر، رأی به تمدید تحریم‌ها تا 31 ژانویه 2016 داد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که شورای اروپا در مارس 2015، مدت زمان تحریم‌ها علیه روسیه را منوط به اجرای کامل توافقات مینسک تا 31 دسامبر 2015 کرده بود.

۱۳۹۴/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...