نسخه چاپی

فیتیله ای ها به مجلس رفتند

رییس كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور دست اندركاران برنامه فیتیله ای ها در كمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: فیتیله ای ها برای عذرخواهی از نمایندگان آذری زبان حضور یافتند و تاكید كردند كه هیچ عمدی در این اتفاق نداشته اند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از حضور دست اندرکاران برنامه فیتیله ای ها در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: فیتیله ای ها برای عذرخواهی از نمایندگان آذری زبان حضور یافتند و تاکید کردند که هیچ عمدی در این اتفاق نداشته اند.

عبدالرضا عزیزی در گفت و گویی اظهار داشت: فیتیله ای ها عذرخواهی دوباره خود را این بار نزد اعضای کمیسیون و نمایندگان مردم اعلام کردند و تاکید داشتند که این برنامه ضبط شده و هیچ قصدی در کار نبوده است.

وی اضافه کرد: قرار شد نمایندگان آذری زبان هم نظرات و ابراز عذرخواهی این بازیگران را به مردم منعکس کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی بر حفظ تمامی هنرمندان این مرز و بوم تاکید کرد و گفت: با یک اشتباه نباید کسی را از هستی ساقط کنیم و این بازیگران هم رفتارشان سهوی بوده و غرضی در کار نداشته اند.

عزیزی ادامه داد: باید اشتباه و ابراز ندامت این گروه تلویزیونی را که خدماتی نیز در گذشته داشته اند مورد پذیرش قرار بگیرد.

رییس کمیسون اجتماعی همچنین درباره دیگر برنامه های کمیسیون متبوعش گفت:جلسه مشترکی با کمیسیون بهداشت، ستاد مبارزه با موادر مخدر ناجا و ستاد مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، سازمان بهزیستی و معاونت پیشگیری وزارت اموزش و پرورش داشتیم تا به بررسی آسیب های اجتماعی بپردازیم.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد در این نشست مشترک مورد بررسی قرار گرفت و حتی در زمینه افزایش بودجه آسیب های اجتماعی نیز بحث و بررسی های خوبی انجام گرفت.

۱۳۹۴/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...