نسخه چاپی

آغاز اجرای ثبت تخلفات زوج و فرد از امروز

رئیس مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز اجرایی شدن ثبت تخلفات ورود غیرمجاز خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از ساعت شش و 30 دقیقه روز سه شنبه اول دی ماه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز اجرایی شدن ثبت تخلفات ورود غیرمجاز خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از ساعت شش و 30 دقیقه روز سه شنبه اول دی ماه خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی افزود: از صبح امروز اطلاعات خودروهای متخلف در این حوزه به صورت آنلاین از دوربین های کنترل ترافیک به مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فرستاده و جریمه ها ثبت و منظور می شود.

وی با بیان اینکه ورود غیرمجاز خودورها به محدوده طرح زوج و فرد 200 هزار ریال جریمه دارد تصریح کرد: تخلفات ثبت شده به صورت پیامک و هم قبوض جریمه برای رانندگان متخلف ارسال خواهد شد.

* تمهیدات پلیس راهور پایتخت در خصوص کاهش آلودگی هوا

سرهنگ مرادی در مورد تمهیدات پلیس راهور برای کاهش آلودگی این روزهای پایتخت نیز با اشاره به دغدغه جدی پلیس در این خصوص، به خبرنگار ایرنا گفت: کلیه مناطق راهور تهران بزرگ با تشکیل تیم های عملیاتی ویژه با خودورهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد می کنند.

وی افزود: در این راستا ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خودروهای دودزا را متوقف، پلاک آن ها فک و خودور به مرکز تعمیرگاه های مجاز منتقل می شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: جریمه خودورهای دودزا متوقف شده 300 هزار ریال و نداشتن برگه معاینه فنی معتبر نیز 200 هزار ریال جریمه در پی خواهد داشت.

۱۳۹۴/۱۰/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...