نسخه چاپی

اجرای پروژه جی نف در ۱۳ شهر خراسان شمالی

عکس خبري -اجراي پروژه جي نف در ?? شهر خراسان شمالي

مدیر كل پست خراسان شمالی گفت: تاكنون پروژه جی نف در ۱۳ شهر این استان انجام شده است.

به گزارش نما ،علی خانی در نشست خبری که ۱۵ مهر ماه در محل این اداره کل برگزار شد، اظهارکرد: ۱۱ شهر در این استان باقی مانده که باید این پروژه در این مناطق نیز اجرایی شود.

وی افزود: البته از ۱۱ شهر باقی مانده نقشه پنج شهر آماده شده و بعد از تایید اداره کل جغرافیا این پروژه در این مناطق اجرایی می شود.

خانی با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه به سه بستر آدرس گذاری معابر شهری، نصب پلاک و تهیه نقشه پارسل نیازمند هستیم، ادامه داد: اما اجرای این پروژه همکاری دستگاه های اجرایی همچون شهرداری را طلب می کند.

وی تصریح کرد: پلاک کوبی یکی از نیازهای اساسی برای اجرای این پروژه است این در حالی است که در تمامی شهرهای این استان امر پلاک کوبی انجام شده ولی در بجنورد مرکز خراسان شمالی انجام نشده است.

خانی خاطرنشان کرد: شهرداری نیز زیربار اجرای این امر نمی رود چرا که معتقد است برای این نهاد امری هزینه بر بوده در نتیجه باید خود شهروندان انجام دهند که پلاک کوبی از سوی شهروندان نیز امری زمان بر بوده و تا زمان گرفتن پایین کار ساختمان خیلی از افراد سراغ انجام این کار نمی روند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از طرح های در دست اجرا در این اداره کل راه اندازی دفاتر ICT در روستاها است، گفت: اجرای این طرح سبب می شود تا شخص روستایی مجبور نباشد برای گرفتن برخی از خدمات به شهر مراجعه کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: می توان با راه اندازی این مرکز ۲۰۰ خدمت را در روستاها به روستاییان ارائه داد و دیگر آن ها مجبور نیستند برای گرفتن خدمات به دفاتر پست، پیشخوان و کافی نت مراجعه کنند.

وی گفت: اداره‌کل پست خراسان شمالی در نیمه نخست امسال ۷۲۱ هزار مرسوله را جابه‌جا کرد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۷.۶ درصد رشد یافته است.

مدیرکل پست خراسان شمالی میانگین رشد کشوری جابجایی مرسولات در نیمه نخست امسال نسبت به پارسال را ۱۳ درصد عنوان و اظهارکرد: در نیمه نخست پارسال ۶۱۲ هزار و ۸۵۸ مرسوله توسط پست استان جابجا شده بود.

خانی در خصوص ترافیک بسته و امانت صادره نیز افزود: در سال جاری ۶۸ هزار و ۲۰۷ بسته پستی ارسال شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک و نیم برابر افزایش دارد.

وی در خصوص مرسولات اینترنتی وارده و صادره از استان نیز گفت: در ۶ ماهه امسال ۳۸ هزار و ۸۹۱ مرسوله به این روش وارد استان شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد رشد داشته است.
ایسنا

۱۳۹۹/۷/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...