نسخه چاپی

اتاق فكری كه به دنبال كاهش مشاركت در انتخابات است

تلاش جریان خاص برای كاهش مشاركت در انتخابات1400!

عکس خبري -تلاش  جريان خاص براي کاهش مشارکت در انتخابات1400!

تمام دلسوزان نظام در تلاش برای مشاركت حداكثری مردم در این دوره از انتخابات هستند اما بعضی از روزنامه ها با انتخاب تیترهای منفی باعث ناامید شدن مردم از انتخابات 1400 می شوند

تنها 11 روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و تمام دلسوزان نظام در تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات هستند اما بعضی از روزنامه ها با انتخاب تیترهای منفی باعث ناامید شدن مردم از انتخابات 1400 می شوند.
بررسی تیترهای روزنامه های اصلاح طلب به خوبی نشان می دهد که آنها نان خود را در مشارکت پایین مردم می بینند
در ادامه بعضی از تیترهای روز گذشته روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مورد مناظره ها نگاهی می اندازیم: روزنامه آرمان با تیتر «دوباره كوه موش زاييد»، روزنامه ابتکار با تیتر «جای خالی کارشناسی در وعده‌ها»، روزنامه شرق با تیتر «مناظره برای منازعه؟» و....
به موازات گرانی های اخیر که جریان سیاسی اصلاح طلب و دولتی که با پشتیبانی این جریان روی کار آمد مسببان آن هستند، دستهای نفوذی به دنبال ایجاد گرانی عمدی و دستوری و ایجاد عملیات روانی گسترده هستند تا مردم را ناامید کرده و میزان مشارکت را پایین بیاورند .
طبق آخرین گزارش‌های موثق ارائه‌شده از نظرسنجی ها چسبندگی میزان مشارکت در اعداد 40 تا 45 درصد شل شده و میزان مشارکت روند صعودی به خود گرفته است. این موضوع نشان می دهد که مردم بر خلاف میل جریان سیاسی طلبکار! که اتفاقا مسببان اصلی وضعیت موجود در کشور هستند به انتخابات امیدوارند و خواهان از بین رفتن مشکلات کشور توسط رئیس جمهوری لایق و کار آمد هستند.
نامزدهای انتخابات و رسانه ی ملی باید تلاش کنند تا مناظرات را به سمت و سوی برنامه محوری و ارائه ی راهکار برای حل مشکلات کشور سوق دهند و از این طریق نظر مردم را به سمت خود جلب کنند.

۱۴۰۰/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...