نسخه چاپی

بحران جدید پرسپولیس از زبان بازیكنان برانكو

در شرایطی كه تیم پرسپولیس باید روز شنبه در مشهد به مصاف پدیده برود، به نظر می‌رسد این تیم با بحران شدید سرماخوردگی و آنفلوآنزا دست و پنجه نرم می‌كند.بحران جدید پرسپولیس از زبان بازیكنان برانكو

به گزارش نما، در روز‌های اخیر بازیکنان زیادی از جمع سرخپوشان دچار سرماخوردگی شدید شده‌اند و به همین دلیل نتوانسته‌اند در تمرینات شرکت کنند.



فرشاد احمدزاده آخرین بازیکنی بود که با وجود اینکه در بازی برابر پدیده به دلیل محرومیت قادر نخواهد بود به میدان برود، روز گذشته پس از حضور در ورزشگاه درفشی‌فر و صحبت با برانکو به دلیل سرماخوردگی محل تمرین تیمش را ترک کرد. رامین رضاییان، سوشا مکانی، محسن مسلمان و مهرداد کفشگری بازیکنانی بودند که در روزهای اخیر به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانستند تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند.



سرپرست باشگاه پرسپولیس در این‌باره به همشهری ورزشی گفته است: «بحران سرماخوردگی برای ما کاملا نگران‌کننده است. خود من هم دچار سرماخوردگی شدید شده‌ام و با ماسک به تمرین آمدم تا بقیه مریض نشوند، اما باید این وضعیت را کنترل کنیم تا در روز‌های آینده اتفاق نگران‌کننده‌ای نیفتد.»



البته پزشک باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که همه‌چیز تحت کنترل است و نباید نگران بود. دکترحقیقت در این‌باره توضیح داد: «سرماخوردگی در این فصل یک امر طبیعی است و در مورد بازیکنان فوتبال که دائم در حال عرق کردن هستند، این موضوع اصلا عجیب نیست. البته در این چند روز وضعیت بازیکنان سرماخورده تیم رو به بهبودی رفته و از این بابت مشکلی نیست. در حال حاضر تنها وضعیت فرشاد احمد‌زاده کمی نگران‌کننده است که با وجود محرومیت در بازی برابر پدیده، می‌تواند با استراحت بهبود یابد.»



عالیشاه هم به ما گفت: «خیلی نگرانیم. سرما خوردیم، نفس‌مان بالا نمی‌آید. خوشبختانه چند روز وقت داشتیم برای بازگشت به سلامتی. فکر می‌کنم باید بیشتر به خودمان برسیم. بعضی وقت‌ها شرایط به گونه‌ای است که مجبوریم در پایان تمرین بعد از دوش گرفتن ورزشگاه را زود ترک کنیم و همین باعث سرماخوردگی می‌شود. امیدوارم این دو بازی هم به‌خیر بگذرد تا اینکه به امارات برویم و از شر سرما راحت شویم.»



رامین رضاییان هم درباره گسترش سرماخوردگی در تیم پرسپولیس به همشهری‌ورزشی گفت: «در روزهای گذشته من و چند نفر دیگر از بازیکنان دچار سرماخوردگی شدید شدیم که باعث شده بود حتی نتوانیم به درستی نفس بکشیم. خوشبختانه در حال حاضر بهتر هستیم و امیدوارم در بازی برابر پدیده بدون مشکل به میدان برویم. البته باید بگویم که هوای مشهد بسیار سرد‌تر از تهران است و باید حسابی لباس گرم بپوشیم.» حالا باید دید با توجه به بحران روز‌های اخیر که در بین سرخپوشان به راه افتاده این موضوع تا پیش از دیدار برابر پدیده حل خواهد شد یا اینکه برانکو فکر دیگری باید بکند.

۱۳۹۴/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...