نسخه چاپی

فتح‌الله‌زاده: بارویانیان قهر نیستم!

عکس خبري -فتح‌الله‌زاده: بارويانيان قهر نيستم!

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «نكونام با دادن بازوبند كاپیتانی نشان داد كه برای استقلال آمده نه كاپیتانی.»

به گزارش نما به نقل از فارس، علی فتح‌الله زاده درباره شرایط استقلال و جذب اسپانسر و کاپیتانی دوباره مهدی رحمتی صحبت‌های زیر را انجام داد.


* در مورد اسپانسر جدیدی که جذب کرده‌اید، صحبت کنید. آیا قرار است با پول این اسپانسر درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنید؟
اسپانسر جذب شده برای پشت پیراهن و بالای شماره است و قرار است در 4 قسط به ما پول بدهند. البته قسط اول پولی نیست که بخواهد قرارداد اولیه بازیکنان را تامین کند. تا چند روز دیگر پول وزارتخانه می‌رسد و ما درصدی از پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.


* علی صلاحی که به عنوان معاون اقتصادی باشگاه استقلال انتخاب شده مگر قول نداده بود اسپانسر 9 میلیارد تومانی می‌آورد؟
او فعلا کاری انجام نداده و در تلاش است اما فعلا خروجی نداشته است. در کار باید دو عملیات انجام داد یا مصاحبه کرد و یا پول آورد. ما هم تقسیم کار کرده‌ایم و فعلا آقای صلاحی مصاحبه می‌کند.


* در جلسات هیئت مدیره بحثی برای توضیح خواستن از صلاحی نداشته‌اید؟
اگر من بخواهم به این مقوله‌ها بپردازم از کارها عقب می‌افتم و فعلا به دنبال اسپانسر هستم و از این در به آن در می‌زنم تا کار تمام شود. بعداز اینکه اسپانسر تیم را مشخص کردم حتما می‌گویم چرا تا آخرین لحظه بدون اسپانسر ماندیم و چک برگشت خورد.


*شنیده می‌شود مجتبی جباری از یک تیم قطری پیشنهاد دارد. آیا می‌خواهید این بازیکن را از دست بدهید.
من اسم تیم قطری را نمی‌دانم و این پیشنهاد به دست باشگاه نرسیده است. همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد اگر او چنین اجازه‌ای دهد من باید این مورد را بررسی کنم. سال گذشته دیدید که وقتی وسط فصل بازیکن ما رفت چه مشکلاتی پیش آمد.


* گفته می‌شود قرار است در مراسمی شما و رویانیان را آشتی دهند؟
ما با هم قهر نیستیم که آشتی کنیم. این بحث‌هایی که می‌کنیم فوتبالی است و برداشت‌هایی است که ما از همدیگر داریم. من وقتی صحبت می‌کنم اسم تیم نیاوردم یا وقتی گفتم پرسپولیس 20 میلیارد هزینه کرده، رویانیان فکر کرد که می‌گویم پرسپولیس این 20 میلیارد را هزینه بازیکن کرده است. مگر فوتبال ارزش دارد که دو نفر با هم قهر کنند. اینها بحث کلاسیک دو باشگاه دارد. اگر با رویانیان هم صحبت کنید همین حرف من را می‌زند. ما دو نفر همدیگر را در خیابان ببینیم سریع روی همدیگر را می‌بوسیم. آنها که فکر می‌کنند ما با هم قهریم صابون به دلشان نزنند چرا که با هم مشکلی نداریم.


*نکونام هم که کاپیتانی را به رحمتی داد.
این حرکت حرفه‌ای‌گری نکونام را نشان می‌دهد و اینکه چقدر باشخصیت است و تا احساس کرد ممکن است کاپیتانی او برای استقلال حاشیه ایجاد کند، بازوبند را به رحمتی داد. اگر تا روز گذشته عده‌ای ایراد می‌گرفتند که چرا قرار است کاپیتانی به نکونام داده شود این تصمیم نکونام نشان داد که او کاملا شایسته کاپیتانی بوده و من به عنوان مدیر عامل از او تشکر می‌کنم. او نشان داد که برای سربلندی استقلال به این تیم آمده نه کاپیتانی.


* شاید اگر مجیدی کمی صبر می‌کرد نکونام بازوبند را به او می‌داد؟
احتمال این مسئله بود و حتما آن موقع هم نکونام چنین بینشی داشت. به هر حال فوتبال همین است. یک لحظه بازیکن اشتباه می‌کند و حریف گل می‌زند.


*برای زمین تمرین چه فکری کردید؟
جالب است که همه به ساعت تمرین استقلال ایراد می‌گیرند در حالی که پرسپولیس هم قبل از افطار تمرین می‌کند. مثلا می‌گویند چرا کمپ استقلال نور ندارد در حالی که هنوز استادیوم‌های ما نور کافی ندارد. از نظر فنی هم برای ما خوب نیست که زیر نور تمرین نکنیم اما در تلاشیم زمین مناسبی پیدا کنیم.


* و امشب با سایپا بازی دارید؟
باید خیلی حواسمان جمع باشد. همه تیم‌ها انگیزه دارند. دیدید که فجر سپاسی با چه انگیزه‌ای مقابل پرسپولیس بازی کرد. نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.

۱۳۹۱/۵/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...