نسخه چاپی

مردم روسیه پوتین را مرد سال 2015 می دانند

به گزارش نما - ایرنا نوشت: بر اساس نظرسنجی یک مرکز سنجش افکار روسیه، مردم روسیه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری این کشور را «مرد سال» در سال 2015 می دانند

به گزارش ایرنا، مرکز نظرسنجی «لوادا سنتر» ، روز شنبه نتایج آخرین نظرسنجی خود را منتشر کرد که بر اساس آن 56 درصد مردم روسیه، ولادیمیر پوتین را مرد سال شناختند.
بر اساس این نظرسنجی، 9 درصد شرکت کنندگان هم سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه را مرد سال خواندند. پنج درصد پاسخ دهندگان گفتند که سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه را مرد سال می دانند.
6 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی هم خانم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و شش درصد دیگر هم خانم والنتینا ماتویینکو رئیس شورای فدراسیون روسیه را زن سال خواندند.
بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی در روسیه توسط «مرکز نظرسنجی عمومی روسیه» که اخیرا منتشر شد، 89 درصد مردم روسیه اقدامات و سیاست های پوتین را تایید و از وی حمایت می کنند.
علت اصلی افزایش محبوبیت عمومی رئیس جمهوری روسیه در ماههای اخیر، بمباران مواضع تروریست ها به ویژه اهداف گروه تروریستی داعش در سوریه اعلام شده که از حدود سه ماه پیش جریان دارد و تا کنون ضربات بسیار سنگینی بر پیکر این گروه های تروریستی وارد کرده است.

۱۳۹۴/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...