نسخه چاپی

آدم‌ربایی و سرقت به بهانه ترك اعتیاد

مردی كه به بهانه ترك اعتیاد دوستش، او را ربوده بود دستگیر شد و لب به اعتراف گشود.

به گزارش نما به نقل از فارس؛ نوزدهمین روز آذرماه گذشته مردی 26 ساله با مراجعه به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی از مردی به سبب آدم‌ربایی و ربودن اموال خویش شکایت کرد.

مرد در اظهارات خود گفت: در منطقه یافت آباد در حال تردد بودم که یکی از دوستانم مرا دید و به داخل منزل دعوت کرد و در داخل منزل با هم گفت‌وگو کردیم و در این حالت بود که متوجه شدم وی حالت طبیعی ندارد و گویا شیشه مصرف کرده است.

وی افزود: او مرا با چاقو تهدید کرد و گوشی‌هایم را به زور از من گرفت، دست و پایم را با چسب پهن بست و به داخل صندوق‌عقب خودروی شخصی‌اش انداخت.

این مرد خاطرنشان کرد: از آنجا که من در داخل صندوق سر و صدا می‌کردم وی صدای ضبط خویش را زیاد کرد تا صدای من به جایی نرسد اما در میانه راه به سختی دست‌های خود را باز کردم و خود را از صندوق عقب خودرو بیرون انداختم و بدنم به شدت آسیب دید.

پس از این شکایت، سیفی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص را صادر کرد تا اینکه متهم دستگیر شد و در جریان بازجویی‌ها به این اقدام خود اقرار کرد.

متهم گفت: من در روز مورد نظر شیشه مصرف کرده بودم و هدفم ترک دادن اعتیاد دوستم بود چرا که من تاکنون به این روش افراد زیادی را ترک داده‌ام.

این در حالی است که شاکی منکر هرگونه اعتیاد به مواد مخدر است.

بر همین اساس قاضی سیفی دستور تحقیقات بیشتر درخصوص کم و کیف این ماجرا را صادر کرد.

۱۳۹۴/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...