نسخه چاپی

پلیس در تعقیب راننده خودرو شاسی بلندی كه در تصادف، پراید را نصف كرد

به گزارش نما - خراسان نوشت:عصر جمعه گذشته بود که بیسیم پلیس به صدا درآمد و خبر یک تصادف هولناک درحوالی میدان خاقانی را مخابره کرد . پلیس مشاهده کرد شدت حادثه به حدی بوده که خودروی پراید ازوسط دو نیم شده است و راننده آن نیز از خودرو به بیرون پرت شده است.
ماموران مصدوم را تحویل نیروهای امدادی دادند تا به مرکز درمانی اعزام شود . تحقیقات پلیس از شاهدان ماجرا مشخص کرد یک دستگاه خودروی شاسی بلند مشکی درحالی که سرعت وحشتناکی داشته، به عقب یک دستگاه خودروی پراید در حال حرکت برخورد می کند که این اتفاق باعث می شود خودروی پراید ازمسیر منحرف و پس از برخورد با یک تیر برق و یک درخت درحاشیه خیابان دو نیم شود و راننده آن هم به شدت مجروح شود. درهمین حال راننده متخلف هم پس از مشاهده شدت حادثه با بی رحمی پا روی پدال گاز خودرو می فشارد و متواری می شود.
درادامه پرونده توسط پلیس به شعبه 213 دادسرای مشهد ارجاع شد و موضوع به صورت ویژه ای از سوی بازپرس علیزاده مورد بررسی قرار گرفت . قاضی پرونده با توجه به سرنخ هایی که از راننده فراری خودروی شاسی بلند در پرونده موجود بود دستور جلب راننده قانون شکن را صادر کرد و این درحالی بود که تلاش کادر درمانی هم برای نجات جان راننده پراید نتیجه ای نداشت و او بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

۱۳۹۴/۱۰/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...