نسخه چاپی

باز هم درگیری های مرزی در سیستان جان گرفت

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به آخرین جزئیات درگیری مرزداران هنگ مرزی زابل با قاچاقچیان اشاره كرد و گفت: متأسفانه در این درگیری یكی از مأموران جان بر كف مرزبانی به شهادت رسید.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت و گویی به بیان جزئیات درگیری مرزداران هنگ مرزی زابل با قاچاقچیان مسلح در مرزهای شمالی سیستان و بلوچستان پرداخت و اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مسلح در نقطه صفر مرزی و قصد آنها برای ورود به داخل کشور آگاه شده و پس از سازماندهی مأموران تمهیدات لازم برای متوقف ساختن آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل در درگیری با اشرار مسلح توانستند ضمن به هلاکت رساندن سه نفر و دستگیری دو نفر از آنها قریب 500 کیلو مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی گفت: از قاچاقچیان مسلح مقداری سلاح و مهمات نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این درگیری یک نفر از مرزداران جان بر کف سیستان و بلوچستان به نام استوار دوم مهدی رضایی که با رشادت وصف‌ناپذیر برای امنیت هموطنان با قاچاقچیان به مبارزه پرداخته بود به شهادت رسید.

عالی‌ترین مقام مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از مرزداران جان بر کف سیستان و بلوچستان اعلام کرد که مرزداران مقتدرانه با هر گونه تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران مقابله خواهند کرد.

۱۳۹۴/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...