نسخه چاپی

شروط پلیس برای اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، شروط پلیس برای اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل را تشریح كرد.

به گزارش نما، سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با تسنیم، با تشریح شرایط اجرایی شدن طرح زوج و فرد از درب منازل، اظهار داشت: اولین شرط اجرایی شدن طرح زوج و فرد از درب منازل، رسیدن شاخص آلودگی هوای پایتخت به عدد 200 پی‌پی‌ام است که به عبارت دیگر این به معنای اجرایی شدن این طرح در هنگام اضطرار است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در واکنش به ادعای برخی‌ها در خصوص مخالفت پلیس با اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل و عدم آمادگی پلیس برای اجرای آن، گفت: ما در جلسات کمیته اضطرار نیز اعلام کردیم که علاوه بر شرط مذکور، اجرای این طرح زمانی امکان‌پذیر است که مدارس و ادارات پایتخت تعطیل شود.

وی با اشاره به خصوصی بودن بخش قابل توجهی از سرویس مدارس، ادامه داد: تعطیلی مدارس و ادارات یکی از شروط اجرایی شدن و عملی بودن اجرای این طرح است چراکه در صورت عدم تعطیلی مدارس و ادارات، جایگزینی برای تردد دانش‌آموزان و شهروندان شهر وجود ندارد و اجرای این طرح در صورت عدم تعطیلی مدارس و ادارات مشکلات بسیاری را برای شهروندان تهرانی به وجود آورده و نارضایتی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

عابدی در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل، ناقض حقوق شهروندی است، اجرای این طرح را تنها مُسکّنی مقطعی عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها به هیچ وجه چاره کار نیست و تنها یک مُسکّن است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام آمادگی پلیس برای اجرای این طرح در صورت فراهم شدن شروط اولیه اجرای آن، گفت: پلیس در صورت تعطیلی مدارس آمادگی کامل اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل را دارد و هیچ محدودیتی برای اجرای این طرح نخواهد داشت ولی قطعاً لازمه اجرای این طرح، تعطیلی مدارس است.

۱۳۹۴/۱۰/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...