نسخه چاپی

نمایش‌نامه خوانی به نفع بیماران سرطانی

نمایشنامه خوانی "سرم رفت ، چقدر نبودنت جیغ می زند" با كارگردانی سجاد داغستانی به نفع انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران در تماشاخانه باران به اجرا در می آید.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، نمایشنامه خوانی «سرم رفت ، چقدر نبودنت جیغ می زند» 12 دی ماه در تماشاخانه باران به مدت یک ساعت در دو سانس 18:30 و 20 به اجرا درخواهد آمد.

سجاد داغستانی کارگردان این نمایشنامه خوانی با بیان اینکه اثر فوق برگرفته از نمایشنامه «دوستت دارم با صدای آهسته» چیستا یثربی می باشد، گفت: در بازنویسی این نمایشنامه، نگاهی به بیماری سرطان و عزیزانی که به این بیماری مبتلا می شوند و آسیب شناسی برخورد اطرافیان بیمار در مواجه با این اتفاق داریم.

وی با بیان اینکه حمايت از بيمار مبتلا به سرطان يعني كمك به تقويت بنيه جسمي، روحي و معنوي او گفت: اغلب بيماران سرطاني در ابتدای اطلاع از بیماری خود از ترس مرگ، روحيه خود را از دست می دهند و من در این نمایشنامه خوانی سعی دارم این پیام را به بیننده القا کنم که حمایت از این بیماران به معنای ترحم و یا دلسوزی نیست، بلکه باید بیمار را به این باور برسانیم که سرطان پایان زندگی نیست .اطرافیان بیمار و همه ما به عنوان عضوی از یک جامعه که از نعمت سلامت بهره مند هستیم این وظیفه را داریم که شرایطی را فراهم کنیم تا بیماران فقط برای بازگشت سلامتی خود تلاش کنند و دغدغه دیگری نداشته باشند .

داغستانی با بیان اینکه تمام عواید به دست آمده از طریق بلیط فروشی این برنامه به همراه کمک های نقدی جمع آوری شده در روز اجرا تقدیم به انجمن امداد به بیماران سرطانی ایران می گردد، گفت: آرش مجیدی، علی سوهانی، صحرا اسدالهی و سمانه سیاه پوشان خوانش این نمایشنامه را بر عهده خواهند داشت .

۱۳۹۴/۱۰/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...