نسخه چاپی

دلم برای «جناب خان» تنگ شده است

عکس خبري -دلم براي «جناب خان» تنگ شده است

صداپیشه عروسك جناب خان گفت: در این مدت دو ماهه كه «خندوانه» پخش نشده، هم من و هم دو عروسك گردان جناب خان، دلتنگش هستیم و هر از گاهی در تماس‌های تلفنی و دیدارهای حضوری خاطرات این عروسك را با خود مرور می‌كنیم.

به گزارش نما؛ «محمد بحرانی» صداپیشه عروسک جناب خان در گفت‌وگو با فارس درباره دلتنگی‌اش برای این عروسک گفت: در این مدت دو ماهه که «خندوانه» پخش نشده، هم من و هم دو عروسک گردان جناب خان، دلتنگش هستیم و هر از گاهی در تماس‌های تلفنی و دیدارهای حضوری خاطرات این عروسک را با خود مرور می‌کنیم.

وی درباره اینکه آیا وقفه ایجاد شده باعث بروز ایده‌های جدید برای جناب خان شده، نیز بیان داشت: ‌معتقدم وقفه‌ای که ایجاد شده، هم برای ما و هم برای مخاطبان لازم بود و نتیجه مشخص می‌کند که در این مدت که پخش نداشتیم، توانستیم روی جزئیات جناب خان کار کنیم یا نه.

بازیگر سریال «مکتب خانه غیرانتفاعی» با اشاره به پیش تولید برنامه «خندوانه» افزود:‌ در حال حاضر برای پیش تولید «خندوانه» جلساتی تشکیل می‌شود که در آنها شرکت می‌کنم و درباره جناب خان و تغییرات جدیدش با یکدیگر صحبت می‌کنیم.

وی در خصوص کامل بودن شخصیت جناب خان نیز اظهارداشت:‌ قطعا باید مرتبا اتفاقات تازه‌ای برای جناب خان بیفتد تا برای بینندگان تکراری نشود و چه بسا از مسیر همین اتفاقات تازه وجوه جدیدی از شخصیت جناب خان نیز مشخص شود. ضمن اینکه این موضوع فقط مربوط به من نیست و عروسک گردان‌ها نیز در این زمینه دخیل هستند.

صداپیشه عروسک ببعی بیان داشت: دوست داریم تا اتفاق‌های جدیدی را برای این عروسک در «خندوانه» رقم زنیم، اما نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم تا برای مخاطب تازگی داشته باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «طبقه حساس» درباره زمان پخش سری جدید برنامه «خندوانه»‌گفت:‌ زمان پخش‌مان اصلا مشخص نیست و در حال حاضر در اتاق فکری که برای برنامه تشکیل شده است موضوعات و ایده‌هایی که به ذهنم می‌رسد را یادداشت می‌کنم که در زمان ضبط از آنها استفاده کنم. همچنین زمان شروع برنامه به تمام شدن ساخت دکور جدید نیز بستگی دارد.

بحرانی با اشاره به روزهای حضور جناب خان در برنامه «خندوانه»‌ نیز گفت: ما دوست نداریم که روزهای حضور جناب خان از سری قبل کمتر و یا بیشتر شود، اما واقعا نمی‌دانم در ادامه اتاق فکر چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد. در کل معتقدم هفته‌ای دو شب برای حضور جناب خان در «خندوانه» کافی است.

وی با بیان کارهای پیشنهادی که در این روزها دارد، نیز گفت:‌ صحبت‌هایی با گروه سازنده صدبرگ آقایان ضابطیان و صوفی برای اجرای بخشی در این برنامه داشتم و شاید به زودی اتفاق بیفتد.از طرفی می‌دانید که من شیرازی هستم و طبیعتا علاقه بسیاری به شهرم دارم.با دوستان قدیمی‌ام در شیراز که الان هر کدام در این شهر وزنه‌ای به حساب می‌آیند جلسات زیادی داشته‌ام تا انشاالله بتوانیم برای این شهر زیبا در حوزه‌های مختلف خدماتی را انجام دهیم.

صداپیشه عروسک همساده در مجموعه «کلاه قرمزی» درباره احتمال تداخل ضبط این مجموعه تلویزیونی با «خندوانه» نیز گفت:‌ تا الان که هیچ تماسی مبنی بر اینکه امسال قرار است «کلاه قرمزی» بروی آنتن رود، نداشتم، اما اگر این اتفاق هم بیفتد،طبیعتا کار سختی را خواهم داشت،چراکه هر کدام از اینها تمرکز و توانایی زیادی را به نوبه خود می‌خواهد.

13941005001026_PhotoL.jpg

۱۳۹۴/۱۰/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...