نسخه چاپی

مدارس و دانشگاه های آذربایجان تعطیل شد

برخی از مدارس و دانشگاههای آذربایجان های غربی و شرقی بر اثر بارش سنگین برف شنبه تعطیل شد .

به گزارش نما به نقل از صداوسيما: برخی از مدارس و دانشگاههای آذربایجان هاي غربی و شرقي بر اثر بارش سنگین برف شنبه تعطیل شد .

به گزارش روابط عمومی ادراه کل اموزش و پرورش اذربایجان غربی دقایقی قبل اعلام کرد: بر اثر بارش سنگین برف و کولاک و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های ماکو ،چالدران ، پلدشت ،چایپاره شوط و اشنویه و مدارس روستایی مهاباد و بخش صفاییه خوی نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

بر اساس گزارش روابط عمومی این اداره کل تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان پیرانشهر نوبت صبح و مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان خوی و سردشت نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

این اداره کل همچنین اعلام کرد به استثنای امتحانات نهایی سوم متوسطه و پیش دانشگاهی شهرستان های ماکو و چالدران امتحانات سایر مناطق استان طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هم اعلام کرد شنبه امتحانات دانشجویان واحد های پیام نور ماکو ،چالدران ،شوط ،پلدشت و چایپاره به علت بارش برف و برودت هوا لغو شده است .

برف برخي مدارس شهري و روستايي شهرستانهاي آذربايجان شرقي را هم به تعطيلي کشاند .

براساس اعلام روابط عمومي آموزش و پروش آذربايجان شرقي تمام مقاطع تحصیلی مدارس روستاییشهرستان بستان آباد ، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی خاروانا ، کليبر ، چاراویماق ، بخش سیه رود شهرستان جلفا و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی شهری و روستایی هوراند تعطیل و مدارس مقاطع متوسطه نوبت اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

در شهرستان جلفا و هادی شهر هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه نوبت اول شهری تعطیل خواهدبود .

ضمنا براساس اين اعلام امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی سر موعد مقرر اعلام شده برگزار خواهد شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...