نسخه چاپی

آیت‌الله خاتمی: اعدام شیخ النمر برای آل سعود گران تمام می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به شهادت شیخ النمر روحانی برجسته شیعه عربستانی گفت: شهادت شیخ نمر ملت‌های مسلمان را بیدارتر خواهد كرد.

به گزارش نما، آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه حکومت آل‌سعود با موضع‌گیری که در مقابل کل جهان اسلام ومخصوصا محبان اهل بیت(ع) گرفته تیشه به ریشه خود می‌زند اظهار داشت: در حکومت دیکتاتوری آل‌سعود هیچ صحبتی از نقش مردم و مردم سالاری وجود ندارد و دنیا می‌داند که این حکومت ابزار دست آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: وقتی سران ارشد این کشور می‌گویند اسرائیل دشمن ما نیست و ایران دشمن ما است، پس می‌توان نتیجه گرفت این کشور به دنبال بهانه است.

وی با تاکید بر اینکه اعدام شیخ نمر قطعا برای آل‌سعود گران تمام می‌شود، گفت: حکومت جنایتکار آل‌سعود از زمان دستگیری قصد شهادت این عالم را داشت و به خاطر اعتراضات دست نگه داشته بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جهان اسلام باید در مقابل این اقدام تحرک نشان دهد، عنوان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید به سیاست‌مداران امیدوار بود و باید جهان اسلام به پاخیزند.

وی خاطرنشان کرد: باید روشنگری شود که چرا آل‌سعود به سایر فرقه‌ها حساسیت نشان نمی‌دهد و فقط با محبان اهل‌بیت(ع) دشمنی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: با این اعدام نه تنها بیداری اسلامی خاموش نمی‌شود بلکه قول می‌دهم خون این مظلومان ملت‌های مسلمان را بیدارتر می‌کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در شهادت دکتر بهشتی این جمله را فرمودند که با کشتن ما، مردم بیدارتر می‌شوند.

آیت‌الله خاتمی عنوان کرد: این شهادت‌ها خون‌هایی هستند که در انقلابها جاری می‌شوند و شیخ‌ نمرهایی سربلند می‌سازند که نمونه‌های آن را در نیجریه، جنوب لبنان، بحرین و غیره می‌بینیم.

وی با اشاره به سکوت سازمانهای بین‌المللی در مقابل جنایات آل‌سعود تصریح کرد: سازمانهای بین‌المللی در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد که هزاران نفر بدون هیچ بهانه‌ای کشته می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: مجامع بین‌المللی تحت سیطره آمریکا و رژیم صهیونیستی است که نباید انتظاری داشت و باید ملتها اقدام کنند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...