نسخه چاپی

بیانیه باشگاه استقلال در مورد فحاشی ملوانی‌ها

باشگاه استقلال انتظار دارد تا ملوانی ها با پذیرفتن مسئولیت خود در ماجرای ورزشگاه تختی انزلی به دنبال توجیه این موضوع نباشند.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، متاسفانه در ادامه فحاشی های ادامه دار هواداران فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی شاهد آن بودیم که روز جمعه در حالی که دو تیم فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی بازی جوانمردانه ای را برگزار کردند، سکوهای ملتهب این ورزشگاه اتفاقات ناشایستی را رقم زدند. در جریان دیدار دو تیم در هفته هفدهم، هواداران منتسب به باشگاه ملوان از زمان گرم کردن بازیکنان استقلال شروع به فحاشی نسبت به برخی بازیکنان آبی پوش، به ویژه حنیف عمران زاده و آرش برهانی کردند که این موضوع تا پایان مسابقه نیز ادامه یافت که با تلاش واحد روابط عمومی باشگاه استقلال، تمامی تصاویر این اتفاق زشت نیز ثبت شده است.

نکته جالب اما این است که پس از پایان مسابقه و در حالی که انتظار می رفت مسئولین ملوان ضمن عذر خواهی از باشگاه استقلال در صدد جبران این حادثه بر آیند، ضمن توجیه عملکرد هواداران خود بازیکنان استقلال را مسئول این اتفاق می دانند و مسئولین فدراسیون فوتبال نیز با چشم پوشی از حوادث رخ داده در ورزشگاه تختی انزلی تنها به تهدید بازیکن استقلال مبنی بر محرومیت او بسنده کرده اند. باشگاه استقلال ضمن اعلام حمایت از مواضع بازیکنان خود انتظار دارد که فدراسیون با یک دید عقلایی و با توجه به گزارش ناظرین به این موضوع نگاه و قصاوت کند. همچنین امیدواریم باشگاه ملوان مسئولیت این اتفاقات را پذیرفته و به جای ایراد توجیهات عجیب و دور از واقعیت، به دنبال فرهنگ سازی و اصلاح وضعیت ورزشگاه تختی انزلی باشند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...