نسخه چاپی

بازیكنانی كه نتوانستند پرسپولیسی شوند

در حالی كه پرسپولیس در نقل و انتقالات حضور خود را آغاز كرده است این تیم در ابتدای فصل از جذب 10 بازیكن ناكام ماند تا آنطور كه مدیران این تیم می گویند هم نتوانند نیاز برانكو را جلب كنند.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،پرسپولیس این روزها بزرگترین مشکل خود را در دروازه احساس می کند. جایی که برانکو در ابتدای فصل به شدت به دنبال جذب حامد لک و سامان طهماسبی بود. طهماسبی که فصل خوبی را به همراه صبا پشت سر گذاشته بود در نهایت پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس نشست اما به او اعلام شد برای عقد قرارداد خبر خواهند داد. 4 روز از این اقدام گذشت اما خبری نشد تا طهماسبی راهی تبریز شود و با تراکتور امضا کند.

حامد لک علیرغم اشتباهات پرشمارش در تراکتورسازی یکی از بازیکنانی بود که برانکو اعتقاد داشت می تواند در پرسپولیس احیا شود. مذاکراتی نیز در این باره بین او و دروازه بان جوان انجام شد اما پرسپولیسی ها در جذب او تعلل کردند تا او نیز به صبا برگردد و شاگرد علی دایی شود و در این فصل به یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم تبدیل شود.

در پست دفاع چپ برانکو سه گزینه پیش روی مدیران این تیم قرار داد؛ حبیب گردانی، ساسان انصاری و ضرغام اسماعیل. حبیب گردانی به طور موازی با پرسپولیس و سپاهان مذاکره کرد و ادامه با توجه به مبلغ درخواستی اش راهی اصفهان شد. ضرغام اسماعیل هم ما مشکلات مالی ابتدایی فصل مذاکراتش نیمه کاره ماند و به سوپرلیگ ترکیه رفت. انصاری هم نتوانست از فولادی ها رضایتنامه اش را دریافت کند و در اهواز باقی ماند.

بزرگترین اتفاقی که به نظر می رسد در ابتدای فصل سرخ ها را از رسیدن به خواسته شان دور کرد جدایی محمد نوری بود. کاپیتان باتجربه پرسپولیس با توجه به مشکلاتی که با نژادفلاح داشت ترجیح داد از جمع سرخ ها جدا شود و برانکو بعد از تغییرات مدیریتی درخواست بازگشت او را داده بود که نتوانستند در این راه موفق شوند.

کریستانوویچ و آندره نیز دو بازیکن خارجی دیگر مدنظر برانکو بودند که او برای تقویت خط حمله اش به پرسپولیس پیشنهاد داده بود اما باشگاه در توافق با آنها نیز ناکام ماند.

در این مقطع نیز او نام دو بازیکن را برای تقویت تیمش در نظر گرفته است، اولی وحید امیری و دیگری کاوه رضایی؛ وحید امیری تا پایان فصل با نفت تهران قرارداد دارد و کاوه رضایی هم بازیکنی است که ذوبی ها به سختی راضی به جدایی او خواهند شد و آذری نیز در مصاحبه ای اعلام کرده بود پرسپولیس هنوز بابت مسلمان و صادقیان به ذوب بدهکار هستند و در صورتی که خواهان حضور او هستند باید نامه بدهند.

با این شرایط در حال حاضر پرسپولیس در جذب 10 بازیکن در این تیم ناکام مانده اند. البته با توجه به مشکلاتی به وجود آمده مسلما پروسه جذب بازیکن در این تیم خارج خواهند شد تنها روی پر کردن خلا دروازه بان در این تیم با توجه به اتفاقاتی که برای سوشا به وقوع پیوسته و جدایی صادقی زوم خواهند کرد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...