نسخه چاپی

هشدار دادستان تهران به ورزشكاران و هنرمندان:

عكس‌های نامناسب را در فضای مجازی پخش نكنید

دادستان عمومی و انقلاب اعلام كرد كه ورزشكاران و هنرمندان اصیل، باید افراد هنرمندنما و ورزشكارنما را از جامعه ورزشی و هنری طرد نمایند.

به گزارش نما به نقل از میزان، دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: در هفته‌های اخیر عکس‌ها و تصاویر نامناسب و خلاف شئون اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که منجر به تشکیل چند پرونده قضایی گردید. مدعی العموم در چنین مواردی به وظایف ذاتی خود عمل می‌کند.

وی ادامه داد: انتشار عکس‌های نامناسب یک ورزشکار برخلاف منش پهلوانی و روح جوانمردی است و هنرمندان باید از انتشار عکس‌های نامناسب در فضای مجازی پرهیز کنند.

ورزشکاران و هنرمندان اصیل، ورزشکارنماها و هنرمند‌نماها را طرد کنند

دکتر جعفری دولت آبادی افزود: انتشار عکس‌های خلاف موازین اسلامی از برخی ورزشکاران و هنرمندان در فضای مجازی باعث شد دادستانی تهران از جنبه عمومی جرم ورود کرده و با متخلفین برخورد کند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خطاب به جامعه ورزشکاران و هنرمندان تاکید کرد: ورزشکاران و هنرمندان اصیل، باید افراد هنرمندنما و ورزشکارنما را از جامعه ورزشی و هنری طرد نمایند تا به واسطه اقدامات برخی افراد متخلف، پیامدهای آن متوجه جامعه هنری و ورزشی کشور نشود.

تعرض به حریم خصوصی دیگران از سوی برخی سودجویان، محور بعدی صحبت‌های دکتر جعفری دولت آبادی بود. دادستان تهران گفت: طی سه هفته گذشته عده‌ای با ورود به حریم خصوصی دیگران، تصاویر خصوصی افراد را در فضای مجازی منتشر کردند که با اقدام به موقع دادستانی مواجه شد.

۱۳۹۴/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...