نسخه چاپی

بررسی طرح جرم سیاسی در مجلس

خانه ملتی ها قرار است در جلسات هفته آینده خود طرح الحاق یك تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشاركت بانكها و سایر منابع مالی و پولی كشور، طرح جرم سیاسی و طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی كشور را بررسی كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده جلسه علنی دارند.

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوال حلیمه عالی نماینده مردم زابل در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی حضور می یابند.

همچنین قرار است، گزارش کمیسیون عمران درخصوص مشکلات ناشی از نحوه تعیین حریم و اراضی ساحلی در توسعه سواحل کشور در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، طرح توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور و لایحه یک فوریتی مبارزه با تأمین مالی تروریسم (اعاده شده از شورای محترم نگهبان) را دستور کار دارند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین قرار است، تقاضای رسیدگی به طرح حمایت از احیای و مرمت بافتهای فرهنگی-تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها طبق اصل85 قانون اساسی ، لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ (خسارت تاخیر) به کشتی ها را بررسی کنند.

خانه ملتی ها همچنین قرار است در جلسات هفته آینده خود طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانکها و سایر منابع مالی و پولی کشور، طرح جرم سیاسی و طرح اصلاح قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را بررسی کنند.

نمایندگان شورای اسلامی همچنین بررسی لایحه کاهش ساعات کار زنان شاغل، طرح اصلاح موادی از آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی را در دستور کار هفته آینده خود دارند.

خانه ملتی ها همچنین قرار است هفته آینده طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد را بررسی کنند.

۱۳۹۴/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...