نسخه چاپی

چرا كار پیشكسوت استقلال به بیمارستان كشیده شد؟

برادر پیشكسوت تیم فوتبال استقلال دلایل حضور وی در بیمارستان و بیماری‌اش را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، رضا احدی از دوشنبه شب گذشته در بیمارستان ایران‌مهر بستری شد اما اینکه چرا پیشکسوت تیم استقلال بدون هیچ زمینه قبلی دچار بیماری شده برای هواداران و اهالی فوتبال علامت سؤالی بزرگ به وجود آورده است.

حسین احدی برادر رضا احدی در این باره اظهار داشت: رضا چندی پیش به یک مسافرت رفت و در آنجا مریض شد. او به همراه چند نفر از دوستانش برای انجام کاری راهی ارمنستان شد و ماشین آنها در یخبندان گیر کرد و حدود 2 روز پشت مرز معطل باقی ماند و همین مسئله باعث شد که سرمای بسیار سختی بخورد و به این روز دچار شود.

وی افزود: البته برادرم از قبل کمی مشکل ریه داشت ولی قضیه اینقدر حاد نبود و آن سرمای سخت به ریه به کبد او آسیب سنگینی زد و کار او را به بیمارستان کشاند.

برادر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین شرایط وی گفت: خوشبختانه او امروز کمی بهتر است و در بخش ICU حضور دارد و ما منتظریم تا دکتر او در بیمارستان حضور پیدا کند تا ببینیم می‌توانیم داروهای او را قطع کنیم تا به امید خدا به هوش بیاید.

وی در خصوص اینکه آیا کسی برای ملاقات وی به بیمارستان آمده است یا خیر، گفت: در این چند روز خیلی‌ها تماس گرفتند اما روز گذشته نعلچگر، وحید امیری،‌ برهان‌زاده و بهتاش فریبا به بیمارستان آمدند و جویی احوال وی شدند.

برادر پیشکسوت تیم استقلال از تمام هواداران این تیم خواست برای سلامتی رضا احدی دعا کنند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...