نسخه چاپی

برای مقابله با هر گونه اقدام كره شمالی

نیروهای آمریكایی مستقر در كره‌جنوبی در بالاترین سطح آماده‌ باش قرار گرفتند

به گزارش نما به دنبال آزمایش هسته ای هفته گذشته کره شمالی، نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی برای مقابله با هرگونه اقدام تحریک آمیز کره شمالی در بالاترین سطح آماده باش قرار گرفته اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، کورتیس اسکاپاروتی فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در کره جنوبی در بازدید از پایگاه هوایی اوسان، به نیروهای مستقر دستور داده است تا در بالاترین سطح آماده باش برای مقابله با اقدامات تحریک آمیز کره شمالی قرار داشته باشند.

چهارمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی موجب نگرانی و خشم آمریکا و چین شده است. البته کارشناسان تسلیحاتی دولت آمریکا نسبت به ادعای کره شمالی شک و تردید دارند و بر این باورند که آزمایش انجام گرفته در این کشور، بمب هیدروژنی نبوده است.

آمریکا اعلام کرده است که هیچ نوع سلاح هسته‌ای در کره جنوبی مستقر نکرده است ولی در حال رایزنی با سئول است تا تسلیحات راهبردی را در شبه جزیره کره مستقر نماید.

آمریکا روز یکشنبه یک فروند هواپیمای بمب افکن بی 52 را بر فراز کره جنوبی به پرواز درآورده است. این نخستین واکنش آمریکا به آزمایش هسته ای هفته گذشته کره شمالی به شمار می رود.

۱۳۹۴/۱۰/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...