نسخه چاپی

روسیه: تركیه همچنان به تروریست‌ها كمك می‌كند

به گزارش نما - ایسنا نوشت: یک مقام روسی می‌گوید: ترکیه همچنان به حمایت تسلیحاتی از تروریست های فعال در سوریه ادامه می دهد.

رئیس اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با بیان این که مرزهای ترکیه برای رسیدن کمک های تسلیحاتی به دست تروریست ها همچنان باز است، گفت: ترکیه همچنان به حمایت تسلیحاتی از تروریست های فعال در سوریه ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرگئی رودسکوی، رئیس اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که کمک‌های تسلیحاتی همچنان از ترکیه به دست تروریست های فعال در استان لاذقیه در غرب سوریه می رسد.

رودسکوی گفت: پیشروی های ارتش سوریه تلفات و خساراتی سنگین به تروریست ها وارد و آنها را وادار به فرار از مواضع خود کرده است.

وی افزود: با وجود تلاش های فراوان جامعه جهانی برای پایان دادن به حمایت تسلیحاتی از تروریست های فعال در سوریه، همچنان کمک های تسلیحاتی از مرزهای ترکیه می گذرد و به دست تروریست های مستقر در استان لاذقیه می رسد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رئیس اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با اشاره به موفقیت های نظامی ارتش سوریه که باعث شده تروریست ها تلفات و خسارت های زیادی متحمل شوند، افزود: با این حال تروریست ها به طور دائمی نیروی تقویتی دریافت می کنند و این نیروی تقویتی از ترکیه اعزام می شود.

۱۳۹۴/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...