نسخه چاپی

كامبیز دیرباز از «پشت بام تهران» گفت

«غیاث» پشت بام تهران یك ضد قهرمان است و كاراكتری كاملا خاكستری دارد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: «غیاث» پشت بام تهران یک ضد قهرمان است و کاراکتری کاملا خاکستری دارد.

از شنبه 19 دی ماه پخش مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از شبکه یک آغاز شد. این مجموعه پر لوکیشن و پر بازیگر که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:15 به روی آنتن می‌رود، مضمونی اجتماعی دارد که قصه آن به تصمیم‌گیری درست و غلط انسان‌ها در شرایط خاص مربوط می‌شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، مسیر زندگی آنان دستخوش تغییرات خواهد شد.

کامبیز دیرباز یکی از بازیگران این سریال است که نقش «غیاث صفا» را در این مجموعه بازی می‌کند. او درباره این سریال می‌گوید: از همان ابتدا سعید نعمت‌الله این نقش را برای من نوشته بود و در این سریال من نقش یک جوان مجرد 35 ساله را بازی می‌کنم و فضای قصه در زمان حال و سال 1394 روایت می‌شود.

دیرباز افزود: «غیاث» در این داستان یکسری مشکلات خانوادگی دارد که این مشکلات روی شخصیت او تاثیر مستقیم گذاشته و به دلیل این که یکسری عقده‌هایی در درون او از قبل وجود داشته، به دنبال انتقام از دنیای پیرامون خودش است و به جای این که به دنبال حل این مشکلات باشد، صورت مساله‌های جدید پیش پای او قرار می‌گیرد؛ اما در مسیر داستان و با محکم شدن ایمانش و مدیریت کردن زندگی خود، مشکلاتش را از پیش پا برمی‌دارد.

کامبیز دیرباز از «پشت بام تهران» گفت

بازیگر سریال «میکائیل» اظهار داشت: «غیاث» پشت بام تهران یک ضد قهرمان است و کاراکتری کاملا خاکستری دارد؛ ولی در طول سریال، این شخصیت با تغییراتی در اخلاق و رفتار مواجه می‌شود.

کامبیز دیرباز گفت: حدود 17 سال سابقه دوستی و رفاقت با بهرنگ توفیقی دارم و این، دومین همکاری من با بهرنگ است و از این اتفاق هم خیلی خوشحال هستم. بهرنگ توفیقی آرامش خیلی زیادی هم پشت دوربین دارد و این آرامش به شدت به مقابل دوربین و بازیگران منتقل می‌شود و این رفتار برای من بازیگر اتفاق خیلی خوشایندی است.

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» در خصوص بازخورد مخاطبان نسبت به سریال «پشت بام تهران» هم گفت: فکر می‌کنم هنوز خیلی زود باشد تا درباره واکنش مخاطبان نسبت به این سریال نظر داد؛ اما این پروژه، با قصه جذاب و پتانسیلی که دارد و وسواس و دقتی که مثلث سعید نعمت‌الله، بهرنگ توفیقی و بازیگران در کار دارند، احساس می‌کنم بیش از 90 درصد بینندگان آن را بپسندند؛ چرا که تجربه نشان داده سریالی که قصه خوبی داشته باشد، مخاطبان آن را دنبال می‌کنند و این کار سرشار از قصه است.

این بازیگر درباره ادامه مسیر بازیگری‌اش یادآور شد: قصد دارم که رُل خوب کار کنم و بعد از «پشت بام تهران» هم اولین رُل خوبی که چه در سینما و چه در تلویزیون به من پیشنهاد شود، آن را بازی می‌کنم و در انتخاب سینما و تلویزیون خط‌کشی ندارم.

بازیگر سریال «در چشم باد» در خصوص شباهت‌های کاراکتر «غیاث» با کاراکترهای قبلی‌اش هم گفت: با اطمینان می‌گویم که غیاث هیچ شباهتی با کاراکترهای قبلی من ندارد و بازی متفاوتی برای بیننده خواهد بود.

کامبیز دیرباز، متن قوی و داستان‌های در هم تنیده شده را از نکات برجسته سریال «پشت بام تهران» دانست و گفت: من از سه ماه قبل از این که این سریال کلید بخورد، منتظر بودم و تا شروع آن، من پیشنهاد بازی در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی را فقط به خاطر قلم سعید نعمت الله و نوشته های بسیار خوبش رد کردم. من بعد از بازخوردهایی که از سریال «میکائیل» گرفتم، به شدت به آقای نعمت‌الله و داستان‌هایش اعتماد پیدا کردم و وقتی هم که «پشت بام تهران» به من پیشنهاد شد، با اطمینان آن را پذیرفتم و امیدوارم این همکاری آخر من با او نباشد.

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» با اشاره به ضعف فیلمنامه‌ها تصریح کرد: متاسفانه ما الان فقر فیلمنامه دارم و به جرات می‌توانم بگویم که از هر 10 فیلمنامه‌ای که به دستم می‌رسد، شاید فقط یکی از آن‌ها خوب باشد و این اتفاق خوبی در سینما و تلویزیون نیست و امیدوارم که امثال سعید نعمت‌الله در حوزه سناریو بیشتر شوند.

کامبیز دیرباز در پایان یادآور شد: هنوز فیلمبرداری ادامه دارد و همه همکاران من در این پروژه با جدیت تلاش می‌کنند، فقط به عشق اینکه مردم این سریال را تماشا کرده و آن را نقد کنند و امیدوارم «پشت بام تهران» آنقدر جذابیت داشته باشد تا مخاطب را به دنبال کردن آن ترغیب کند.

مجموعه تلویزیونی «پشت بام تهران» محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که در 33 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...