نسخه چاپی

كامبیز دیرباز در قامت تك‌تیرانداز

عکس خبري -کامبيز ديرباز در قامت تک‌تيرانداز

كامبیز دیرباز به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم سینمایی «شكار شكارچی» معرفی شد. او قرار است نقش «شهید عبدالرسول زرین» برترین تك‌تیرانداز دفاع مقدس را ایفا كند.

به گزارش نما، «کامبیز دیرباز» به‌عنوان بازیگر فیلم «شکار شکارچی» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری با نگاهی به حماسه برترین تک‌تیرانداز جنگ‌های معاصر و هشت سال دفاع مقدس «شهید عبدالرسول زرین» معرفی شد.

«عبدالرسول زرین» جزء نیروهای اصلی و بنیان‌گذاران لشکر امام حسین(ع) بود و در جبهه‌ها نقش منحصربه‌فردی را ایفا می‌کرد؛ نشانه‌گیری‌های دقیق شهید زرین بیشترین آسیب‌ها را به دشمن زده است.

او با رکورد بیش از ۳ هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به‌عنوان ماهرترین تک‌تیرانداز جهان در جنگ‌های معاصر ثبت کرده است.

این مجاهد والامقام در اسفندماه سال ۱۳۶۲ و در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید خرازی می‌گوید: پس از شهادت زرین، برادران در بی‌سیم‌ها و رادیو دشمن شنیده بودند که می‌گفتند «صیاد خمینی» را زدیم!

فیلم سینمایی «شکار شکارچی» به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح بعد از سه ماه پیش‌تولید در شهرک سینمای انقلاب و دفاع مقدس مراحل تولید خود را برای حضور در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر آغاز کرده است.

برخی از عوامل ۱۲۰ نفره این فیلم سینمایی عبارت‌اند از:

مهرداد خوشبخت مشاور کارگردان، مجید کرباسیان دستیار و برنامه‌ریز، عباس دقاقی مدیر تولید، جواد اصغری دستیار تولید، محسن ملکی طراح گریم، شهرام متولی‌­باشی مدیر صدابرداری، سعید براتی مدیر فیلم‌برداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، امیر حسین خنجری طراح بدلکاری، ایمان کرمیان طراح جلوه‌های ویژه و میدانی.

سایر بازیگران این فیلم سینمایی به‌زودی معرفی خواهند شد.

منبع: فارس

۱۳۹۹/۷/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...