نسخه چاپی

نصب بنرهای اطلاع رسانی توسط شهرداری تهران؛

تقدیر و تشكر مجلس از شهرداری تهران

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی پیامی از اقدام شهرداری تهران در نصب پیام‌های آموزش محور در حوزه سلامت بر روی سازه‌های تبلیغاتی شهر تهران تقدیر و تشكر كردند.

به گزارش نمابه نقل از جام نیـوز, رئیس و اعضاء کمیسیون بهداشت و درمان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عصر دیروز طی پیامی از اقدام شهرداری تهران در نصب پیام‌های آموزش محور در حوزه سلامت با عنوان«کمپین شهروند سالم» در جهت بالا بردن سطح فرهنگ عمومی در زمینه تغذیه، سلامت و غیره تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: «از زحمات و تلاش های شهرداری تهران در نصب بیلبورد و بنرهای اطلاع رسانی حاوی پیام‌های سلامتی و بهداشتی که نقش مهمی در آگاهی شهروندان دارد، تشکر و قدردانی می‌کنیم.»

لازم به ذکر است تبلیغات محیطی با موضوع « کمپین شهروند سالم در سطح شهر تهران» از 15 تا 25 دی ماه بر روی بیلبوردها، عرشه پل ها و پرتابل های شهری به منظور فرهنگ سازی در حوزه سلامت در معرض دید عموم قرار گرفت. محتوای پیام‌ها در پنج موضوع نمک، قند، چربی، سرطان و ایدز با هماهنگی وزارت بهداشت انتخاب و با حضور 80 گرافیست، متن و طرح‌های آن انتخاب شد. این پیام‌های آموزش محور در زمینه سلامت و بهداشت شهروندان در بیش از 400 بیلبورد سطح شهر تهران اکران شد.

گفتنی است نصب پیام‌های سلامتی و بهداشتی بر روی سازهای تبلیغاتی؛ بازتاب فوق العاده ای در سطح شهر تهران داشته و با استقبال خوب شهروندان روبه رو شده است./جهان

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...