نسخه چاپی

نكونام: استقلال دیگر جای من نیست

كاپیتان سابق تیم ملی گفت:حالا وقتش هست كه جوان ترها برای استقلال بازی كنند.

به گزارش نما به نقل از کاپ، کودک کار شانزده ساله ای که آرزویش دیدن جواد نکونام بود، روز گذشته توانست با کاپیتان سابق تیم ملی و اوساسونا دیدار کند. حشمت قادری که متولد افغانستان و بزرگ شده تهران است، دو هفته قبل به همراه گروهی از کودکان کار عضو کمپین حمایت از این افراد به فدراسیون فوتبال رفته بود.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در آن دیدار از همه این افراد خواسته بود تا آرزوی خودشان را روی پیراهن تیم ملی بنویسند. حشمت، روی پیراهن تیم ملی نوشته بود که آرزو دارد جواد نکونام را از نزدیک ببیند. آرزویی که این دیدار در دفتر باشگاه سایپا به همت مهدی محمدی، از خبرنگاران خوب ورزشی برآورده شد.

این دیدار در دفتر باشگاه سایپا انجام شد. هماهنگ کنندگان این برنامه به این نوجوان گفته بودند که برای انجام یک مسابقه فوتبال قرار است به محل باشگاه برود و قتی در بدو ورد به دفتر باشگاه وی با نکونام رو به رو شد مدت زیادی نتوانست به حرف زدن ادامه بدهد و شوکه شد.

نکونام در پاسخ به این درخواست پسربچه علاقه مند به فوتبال برای بازگشت دوباره به استقلال گفت: من قرار نیست به استقلال برگردم. حالا وقتش است که جوان ترها برای استقلال بازی کنند و همین که تیم محبوبم هوادارانی مثل تو دارد، برای همه ما افتخار بزرگی است.

حشمت قادری هم در این دیدار صمیمانه گفت: «با اینکه متولد کابل هستم اما تیم ملی ایران را بیشتر از افغانستان دوست دارم و فکر می کنم یک روز بالاخره می توانم برای ایران فوتبال بازی کنم.»

۱۳۹۴/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...