نسخه چاپی

آخرین مهلت ثبت نام جریمه غیبت سربازی

رئیس سازمان نظام وظیفه كشور اعلام كرد: مهلت نام نویسی در طرح جریمه غیبت سربازی تمدید نشده و متقاضیان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا در این طرح ثبت نام كنند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: رئیس سازمان نظام وظیفه کشور اعلام کرد: مهلت نام نویسی در طرح جریمه غیبت سربازی تمدید نشده و متقاضیان تا پایان دی ماه فرصت دارند تا در این طرح ثبت نام کنند.

سردار سیدحمید صدرالسادات افزود: در مرحله دوم این طرح بیش از 27 هزار نفر نام نویسی کرده اند.

وی اضافه کرد: افراد متقاضی باید درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ثبت کنند.

صدرالسادات با بیان اینکه سال گذشته در مرحله اول این طرح 287 هزار نفر ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد 170 هزار نفر جریمه خود را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: آن دسته از افرادی که هنوز این جریمه را پرداخت نکرده اند تا پایان دی ماه فرصت دارند تا مبالغ جریمه خود را پرداخت کنند در غیر این صورت به منزله انصراف آن ها از این طرح تلقی می شود و باید به خدمت سربازی بروند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارتند از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورت تاهل و دارا بودن فرزند است و این افراد باید این مدارک را هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست همراه داشته باشند.

طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی، سال گذشته از سوی دولت، مطرح و در نهایت در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. این طرح شامل افرادی می شود که تا پایان سال 94 هشت سال غیبت داشته اند.

۱۳۹۴/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...