نسخه چاپی

شاگردان خاكپور برای زنده ماندن امیدها از دیوار چین عبور می‌كنند

تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیك عصر فردا (دوشنبه) به مصاف چین خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، عصر فردا روز سرنوشت‌سازی برای امیدهای ایران است. تمامی نگاه‌ها به قطر خواهد بود. جایی که تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه الغرافه دوحه باید در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف چین برود.

با توجه به امتیازاتی که در 2 دیدار گذشته تیم‌های گروه اول رد و بدل شده است کار در روز پایانی بسیار پیچیده شده است چرا که هر 4 تیم این گروه شانس صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را دارند. حتی چین بدون امتیاز هم در صورت پیروزی مقابل ایران و برتری قطر مقابل سوریه 3 امتیازی می‌شود و در آن وقت است که تعداد گل‌های رد و بدل شده تیم دوم گروه را مشخص خواهد کرد.

اما شاگردان محمد خاکپور باید کار را در ورزشگاه الغرافه تمام کنند. ملی‌پوشان ایران باید در این دیدار به پیروزی برسند تا در طرف مقابل با پیروزی قطر مقابل سوریه دو تیم ایران و قطر راهی مرحله بعدی شوند. اما در صورتی که ایران مقابل چین پیروز شود و سوریه هم قطر را شکست دهد، 3 تیم 6 امتیازی خواهند شد که طبق قانون تعداد گل‌های رد و بدل شده مورد محاسبه قرار خواهد گرفت و پس از آن بازی رو در روی را محاسبه می‌کنند.

با توجه به اینکه این آخرین دوره مسابقات انتخابی المپیک خواهد بود و قرار است در المپیک 2020 قوتسال جای فوتبال را بگیرد، ملی‌پوشان ایران تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهند داد تا به حسرت 40 ساله پایان دهند چرا که در غیر این صورت دیگر تیم امید نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند.

تیم‌های اول و دوم این گروه باید در مرحله بعدی به مصاف 2 تیم برتر گروه دوم بروند.



*برنامه بازی‌های دیدار پایانی گروه اول به شرح زیر است:

ایران - چین ساعت 20 به وقت تهران

قطر - سوریه ساعت 20 به وقت تهران



*جدول این گروه نیز به شرح زیر است:

1- قطر 6 امتیاز (گل زده: 5؛ گل خورده: 2)

2- ایران 3 امتیاز (گل زده: 3؛ گل خورده: 2)

3- سوریه 3 امتیاز (گل زده: 3؛ گل خورده: 3)

4- چین صفر امتیاز (گل زده: 2؛ گل خورده: 4)

۱۳۹۴/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...