نسخه چاپی

ابهام در پرونده قتل دختر و پسر لاهیجانی

رحمانی دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده قتل فجیع در لاهیجان گفت: دادسرای لاهیجان در خصوص مطالبی كه وكیل خانواده قاتل مطرح كرده‎اند نكات مبهمی در این پرونده مشاهده كرد و به همین منظور پرونده برای مطالعه و بررسی بیشتر همچنان مفتوح است.

به گزارش نما به نقل از میزان: رحمانی دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده قتل فجیع در لاهیجان گفت: دادسرای لاهیجان در خصوص مطالبی که وکیل خانواده قاتل مطرح کرده‎اند نکات مبهمی در این پرونده مشاهده کرد و به همین منظور پرونده برای مطالعه و بررسی بیشتر همچنان مفتوح است.

پرونده قتل مرموز دختر و پسر لاهیجانی در هاله‌ای از ابهام«رضا رحمانی»، دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده قتل فجیع در لاهیجان اظهار کرد: طی چند ماه گذشته پرونده‌ قتل پسر و دختری با فرض دگر کشی و خودکشی در دادسرای لاهیجان تشکیل شد.

وی ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده در رابطه با این قتل مشخص شد که دختر و پسر جوان در گذشته رابطه دوستی داشتند و خواستگاری از سوی قاتل نیز صورت گرفته بود که از سوی خانواده دختر با این ازدواج مخالفت شد.

رحمانی تصریح کرد: پس از این مخالفت، دختر قصد ازدواج با فرد دیگری را داشته است، پسر جوان نیز طی تماس هایی به مقتول(دخترجوان) اعلام می کند که قبل از ازدواج بار دیگر همدیگر را ببینند که دختر با خودرو پراید و پسر با یک سانتافه به محل قرار می‌روند.

رحمانی با بیان اینکه پس از قتل، قاضی و بازپرس به صحنه قتل رفته و اقدام به تهیه گزارش کرده‌اند، گفت: در صحنه قتل دو تفنگ دولول و یک تفنگ تک لول کشف شده و دو گلوله به دختر و یک گلوله به پسر شلیک شده است.

دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: دادسرای لاهیجان در خصوص مطالبی که وکیل خانواده قاتل مطرح کرده‎اند، نکات مبهمی در این پرونده مشاهده کرد و به همین منظور پرونده برای مطالعه و بررسی بیشتر همچنان مفتوح است.

۱۳۹۴/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...