نسخه چاپی

بیرانوند:

نمیتوانم مجانی برای پرسپولیس بازی كنم

دروازه بان تیم نفت تهران گفت: اگر قسمت شد و به پرسپولیس آمدم از رقابت با هیچ كسی از جمله لوبانف هراسی ندارم.

به گزارش نما به نقل از کاپ، علیرضا بیرانوند درباره اردوی ترکیه تیم نفت اظهار داشت: اردوی ترکیه اردوی بسیار خوبی برای تیم ما بود. صبح و بعد از ظهر تمرینات منظمی را برگزار کردیم و یک بازی دوستانه هم با تیم دسته سومی از لیگ آلمان داشتیم که خیلی به ما کمک کرد. البته در این مسابقه خیلی از بازیکنان اصلی ما حضور نداشتند و همین مساله باعث شد فشار زیادی به تیم ما وارد شود. با این حال از برگزار این اردو راضی هستم.

تمرکز نداشتم؛ خواستم تعویض شوم

وی در پاسخ به این سوال که چرا درنیمه دوم بازی دوستانه بعد از چند دقیقه از زمین خارج شد خاطرنشان کرد: در نیمه دوم که به زمین آمدم نفرات ذخیره تیم همراه من داخل زمین بودند و همین باعث شد حریف آلمانی فشار زیادی روی دروازه ما بیاورد و سه گل به ما بزند. بعد از این اتفاق من از کادر فنی خواستم چون از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی ندارم مرا تعویض کنند و همین اتفاق هم افتاد. مشکل خاصی وجود نداشت.

دروازه بان نفت تهران درباره اینکه آیا هنوز هم منصوریان از دست او ناراحت است یا خیر، گفت: من مشکلی با هیچ کس از جمله علیرضا منصوریان ندارم. ایشان مربی و بزرگ من هستند که تلاش زیادی برای پیشرفتم انجام دادند.

به خاطر هواداران پرسپولیس تخفیف زیادی داده ام

وی درباره اینکه آیا صحت دارد پرسپولیسی ها با او برای حضور در این تیم دوباره صحبت کرده اند تصریح کرد: من با تیم نفت تهران قرارداد دارم. از حضور در این تیم راضی هستم. مسئولان دو باشگاه در حال مذاکره با یکدیگر هستند هرچه تصمیم بگیرند من تابع خواهم بود. دوست ندارم برای تیمم حاشیه سازی کنم. هرچه بگویند انجام می دهم.

دروازه بان ملی پوش نفت درباره اینکه آیا قبول کرده به صورت مجانی برای پرسپولیس بازی کند اذعان داشت: مسئولان باشگاه نفت با من صحبت کردند و نظرم را درباره پیوستن به پرسپولیس پرسیدند. من هم گفتم هرچه بگویید موافق هستم. سپس آنها از مسئولان باشگاه پرسپولیس یک میلیارد تومان طلب کردند که این مبلغ اصلا به من نخواهد رسید. از طرفی کسی نیستم که ۱۵ سال در این فوتبال بوده باشم و درآمد خیلی خوبی از این طریق برایم به دست آمده باشد. من یک دروازه بان جوانم که به خاطر هواداران پرسپولیس خیلی به مسئولان این تیم تخفیف داده ام ولی من زن و بچه دارم و نمی توانم برای تیمی مجانی بازی کنم.

یک شب زودتر به تهران می آیم و بعد به خرم آباد می روم

وی درباره زمان بازگشتش به ایران افزود: کاروان نفت فردا شب به سمت تهران پرواز خواهد کرد اما من به دلیل اینکه می خواهم خانواده ام را ببینم امشب ساعت ۰۰:۳۰ بامداد از استانبول به سمت تهران خواهم آمد و ظهر فردا هم از تهران راهی خرم آباد خواهم شد تا خانواده ام را ببینم. تنها دلیل اینکه یک روز زودتر به ایران می آیم این است که قرار بود روز چهارشنبه بازیکنان در اختیار خودشان باشند و من ترجیح دادم این یک روز را مرخصی بگیرم و در کنار خانواده ام باشم.

از رقابت با لوبانف هراسی ندارم

دروازه بان خرم آبادی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر مقدمات حضورش در پرسپولیس فراهم شود مشکلی با دروازه بان ازبکستانی خواهد داشت یا خیر بیان داشت: اگر قسمت شود و به پرسپولیس بیایم هیچ مشکلی با حضور لوبانف ندارم. همان طور که او دروازه بان تیم ملی ازبکستان است من هم دروازه بان تیم ملی ایران هستم و از رقابت با هیچ کسی نمی ترسم.

بیرانوند در پایان گفت: برای هواداران پرسپولیس و مسئولان این تیم احترام بسیار زیادی قائلم و دوست دارم اگر قسمت شد در خدمت شان باشم اما باز هم می گویم من فرزند باشگاه نفت تهران هستم و در این تیم به همه چیز رسیده ام. قصد حاشیه سازی هم ندارم. هرچه آنها تصمیم بگیرند قبول خواهم کرد. در نهایت همه چیز را به خدا واگذار می کنم.

۱۳۹۴/۱۰/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...