نسخه چاپی

نظری: برخی می‌خواهند من از استقلال بروم

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: یكسری در تلاشند مرا از استقلال دور كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم علی نظری جویباری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی گفت: به قول مرحوم احدی؛ همه ورزشکاران می‌میرند و پیکر آنها در ورزشگاه شهید شیرودی تشییع می‌شود و سرنوشت همه اهالی فوتبال همین است.

وی افزود: متاسفانه به مرحوم احدی خیلی کم توجهی شد. او بازیکن تیم ملی، استقلال و پرسپولیس بود و خیلی در حق این فوتبال لطف کرد اما از این فوتبال و آدم‌های آن لطفی ندید.

معاون ورزشی استقلال در ادامه درباره شایعاتی که در خصوص کناره‌گیری وی به گوش می‌رسد، یادآور شد: کسی به من نگفته است که از استقلال بروم اما یکسری که دوست ندارند استقلال قهرمان لیگ و جام حذفی شود به دنبال این هستند که مرا از استقلال دور کرده تا راه برای آمدن خودشان باز شود.

نظری جویباری درباره انتقادهای مسعود معینی اظهار داشت: ایشان در این دو سال فقط استقلال را تضعیف کرده است. مردم باید درباره او قضاوت کنند و ببینند او منافع باشگاه را در نظر می‌گیرد یا منافع خودش را؟

وی افزود: خودتان بهتر می‌دانید که هواداران از نقل و انتقالات باشگاه استقالا در ابتدای فصل رضایت کامل داشتند. شاید حضور من این مسئله عرصه را برای یکسری‌ها تنگ کرده بود و به این خاطر تلاش کردند مرا از استقلال دور کنند تا این تیم نتواند راه موفقیت آمیز خود را ادامه دهد. برخی‌ها هم خواستند بازیکنان خودشان را به استقلال بیاورند و به همین دلیل می‌خواهند من از باشگاه دور باشم.

۱۳۹۴/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...