نسخه چاپی

تحریم رفت اما زنجانی مرد «دَبه» است!

عضو كمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس معتقد است، با برداشته شدن تحریم‌ها زمان، زمان راستی آزمایی زنجانیست.

به گزارش نما، با اشاره به بیش از 20 جلسه رسیدگی به پرونده بابک زنجانی در دادگاه گفت: معتقدم اگر رسیدگی به پرونده بابک زنجانی ،حداقل طبق کیفرخواست تنظیم شده پیگیری می‌شد نتایج بهتری به دست می‌آمد.

تریبون مٌفت

وی افزود: متاسفانه با در نظر گرفتن کیفرخواست مذکور، در مقاطعی مباحث دادگاه خارج از کیفرخواست پیگیری می‌شد که این مسئله باعث شد تا زنجانی تریبونی بدون هزینه بدست بیاورد و برخی مسئولین را مقصر فعالیت‌های خود نشان دهد.

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس در ادامه متذکر شد: بابک زنجانی با به دست آوردن تریبون دادگاه به برخی مسئولین توهین کرد.

عوامل پشت صحنه

سلطانی در ادامه با انتقاد از احضار نشدن سایر افرادی که به نوعی در فعالیت‌های زنجانی نقش داشتند، گفت: بدون شک این افراد از انگشتان دو دست هم بیشتر هستند که هنوز مشخص نیست چرا نامی از آنها در رسیدگی به پرونده زنجانی برده نمی‌شود.

وی افزود: معتقدم بدون محاکمه عوامل دخیل در پرونده زنجانی نمی‌توان نتایجی را برای این پرونده متصور شد.

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس در ادامه با بیان اینکه باید ریشه‌های فساد در کشور خشکانده شود، تاکید کرد: اگر می‌خواهیم ریشه‌های فساد به درستی خشکانده شود، باید کسانی را که از رانت استفاده می‌کنند به درستی شناسایی کنیم، در غیر این صورت بنده معتقدم صرف محدود کردن پرونده مفاسد زنجانی به وی، نمی‌تواند این پرونده را به نتایج مطلوبی برساند.

مرد «دبه» !

سلطانی در ادامه با بیان اینکه اظهارات بابک زنجانی در دادگاه نشان داد که وی فردی قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: بابک زنجانی مرد دبه کردن است و هیچ‌ وقت به قول‌های خود عمل نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه زنجانی مسئولین را دست انداخته است، تاکید کرد: زنجانی همواره در رسیدگی به پرونده‌اش به دنبال صرف زمان و قهرمان‌سازی خود بوده است.

راستی‌آزمایی «زنجانی»

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس در ادامه با اشاره به برداشتن تحریم‌های بانکی ایران و ادعای زنجانی مبنی بر بلوکه شدن حساب‌های وی در گذشته گفت: زمانی بهانه زنجانی این بود که بر اثر تحریم‌ها اموال و دارایی‌هایش در بانکهای خارجی بلوکه شده است که امروز با برداشته شدن تحریم‌ها دیگر بهانه‌ای باقی نمی‌ماند.

سلطانی تصریح کرد: زنجانی اگر ادعای راستگویی دارد، باید با برداشته شدن تحریم بدهی‌های خود را به راحتی پرداخت کند، چرا که در حال حاضر مشکل تحریم‌ها برطرف شده است و زمان، زمان راستی آزمایی زنجانی است.


پایان تحریم‌ها؛ آغاز «راستی‌آزمایی» زنجانی/ زنجانی مرد «دبه» است!
ادعاهای احمقانه

سلطانی در ادامه با اشاره به اظهارات زنجانی درباره پرداخت بدهی‌اش با تحویل بشکه نفت به جای پول نفت اظهار داشت: این ادعا خنده‌دار ، مسخره و احمقانه است، چرا که وی زمانی هر بشکه نفت را 120 دلار به فروش رسانده و حالا قصد دارد با نفت 30 دلاری بدهی خود را پرداخت کند.

صبر دادگاه

عضو کمیته پیگیری پرونده زنجانی در مجلس با بیان اینکه از صبر و حوصله قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده زنجانی تعجب می‌کنم، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم صبر و حوصله دادگاه رسیدگی به پرونده زنجانی در مقطعی کم شده تا از این طریق نتایج بهتری حاصل شود.


۱۳۹۴/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...