نسخه چاپی

بازیگر پیشكسوت در بیمارستان بستری شد

عکس خبري -بازيگر پيشکسوت در بيمارستان بستري شد

«جمال اجلالی» بازیگر پیشكسوت كه در حال حاضر مشغول بازی در سریال دور دست‌ها بود، بر اثر فشار خون بالا و سكته مغزی در بیمارستان بوعلی سینای شهرستان ساری بستری شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که مدتی است مقابل دوربین سریال در دست تولید دور دست‌ها قرار دارد، صبح دیروز بر اثر سر درد و فشارخون بالا در بیمارسان بستری شد.

به گفته تهیه کننده سریال دور دست ها، اجلالی صبح روز جمعه و پیش از گریم، ابراز سر درد شدید کرد و از آنجایی که سابقه فشار خون داشت و چند روزی هم قرص های فشار خونش را مصرف نکرده بود، به بیمارستانی در شهرستان جویبار منتقل شد. در زمان بستری و با کاهش سطح هوشیاری، پزشکان بیمارستان جویبار تشخیص دادند که آقای اجلالی به بیمارستان بوعلی سینای ساری که از تجهیزات بهتری برخوردار بود، منتقل شود. با انتقال ایشان به این بیمارستان، پس از انجام آزمایشات و سی تی اسکن مغزی، پزشکان اعلام کردند که او دچار خونریزی و سکته مغزی شده است.

فریبا توکلی ادامه داد: آقای اجلالی در کما نیست و با سطح هوشیاری 10 در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بوعلی سینای ساری، تحت نظر پزشکان قرار دارد.

این تهیه کننده یادآور شد: قرار بود روز گذشته با حضور آقای اجلالی در لوکیشین کارخانه روغن سازی، سکانس گفتگو مراد(جلال اجلالی) با رسول( دانیال حکیمی) فیلمبرداری شود.

خانم توکلی تصریح کرد: با توجه به اعلام نظر پزشکان مبنی بر اینکه پس از انتقال به بخش، ایشان باید یک ماه استراحت مطلق کنند، بنابراین بازی او در سریال دور دست ها پایان می‌یابد چرا که تصویربرداری این سریال تا پایان همین هفته 9 بهمن در منطقه جویبار به پایان خواهد رسید. توکلی در پایان یادآور شد: به لحاظ حرفه ای، هزینه‌های درمانی آقای اجلالی تا الان توسط گروه پرداخت شده است و امیدوارم آقای اجلالی هر چه زودتر با سلامتی ار بیمارستان مرخص شود.

۱۳۹۴/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...