نسخه چاپی

تشكیل ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی

سخنگوی قوه قضاییه از تشكیل ۴۰ پرونده تخلف انتخاباتی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در ابتدای نشست خبری امروز خود با بیان اینکه تاکنون 40 پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده است اظهار داشت: عده‌ای در فضای مجازی اقدام به تخریب تمام نامزدهای انتخاباتی می‌پرداختند که در این زمینه تعداد از این افراد شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: در این زمینه توسط این افراد، حدود 700 پیامک در فضای مجازی پخش شده است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: خواهشمندیم قبل از اعلام رسمی مراجع ذی‌صلاح گمانه‌زنی در مورد کسانی که صلاحیت‌ آنها رد شده و یا آنکه احراز نشده است، صورت نگیرد و از این کار اجتناب شود به‌ویژه گمانه‌زنی‌هایی که خلاف قانون است و افراد در این موارد شکایت می‌کنند.

* آماده کمک به دولت هستیم

معاون اول قوه قضاییه در ادامه نشست خبری به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: با مقاومت ملت و مسئولان و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب، مذاکرات به این مرحله‌ای که شاهد هستیم رسید و بخشی از ظلم عظیمی که دشمن و در رأس آن آمریکا بر ملت ما روا داشته بود رفع شد و بخشی از تحریم‌ها نیز برطرف گردید.

وی افزود: امیدوارم با تلاش همگان و همه قوا، دولت با وعده‌های داده شده و با مجاهدت بیش از پیش از رکود خارج شود و در از میان برداشتن مشکلات مردم قدم‌های بلندتری بردارد.

محسنی‌اژه‌ای تأکید کرد: در این خصوص قوه قضاییه آمادگی دارد که در جهت کمک برای سرمایه گذاری، رفع مشکلات معیشتی مردم، تولید بیشتر و رفع بیکاری مساعدت کند.

۱۳۹۴/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...