نسخه چاپی

شاخص در ارتفاع 71 هزار واحدی ماند

شاخص كل بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز 11 واحد رشد كرد و به ارتفاع 71 هزار و 11 واحدی را فتح كرد.

به گزارش نما به نقل از میزان، شاخص کل بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز 11 واحد رشد کرد و به ارتفاع 71 هزار و 11 واحدی را فتح کرد.

در معاملات امروز تعداد 3 هزار و 220 سهم اوراق بهادار به ارزش 8 میلیارد و 297 میلیون و 566 هزار ریال در 171 هزار و 794 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

کلیه شاخص ها در معاملات امروز با سیر صعودی به کار خود پایان دادند به طوری که شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با رشد 4 واحدی، شاخص کل(هم وزن)با رشد 5 واحدی، شاخص قیمت(هم وزن) رشد 4 واحدی و شاخص آزاد شناور با کاهش 35 واحدی به کار خود پایان دادند.

بعلاوه شاخص بازار اول با کاهش 6 واحدی و شاخص بازار دوم نیز با رشد 109 واحدی را تجربه کردند.

در معاملات امروز نمادهای پر بیننده در گروه بانکی ها بانک ملت و بانک صادرات ایران بوده، در گروه خودرویی ها پارس خودرو، ایران خودر،ایران خودرو دیزل، زامیاد، مثبت بوده و س.نفت و گاز پتروشیمی تامین نیز با روند منفی به کار خود پایان دادند.

بیشترین تاثیر را در شاخص نماد فارس با روند مثبت و نمادهای فولاد، وغدیر، تاپیکو، رمپنا،حکشتی با روند منفی به کار خود پایان دادند.

معاملات بازار فرابورس:

شاخص فرابورس در معاملات امروز با 5 واحد کاهش به 756 واحدی سقوط کرد.

نمادهای پر بیینده معاملات بازار فرابورس در گروه بانکی ها بانک دی بوده و در گروه پالایشی ها پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان ، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند مثبت همچنین دارو سازی کاسپین، گروه پتروشیمی س.ایرانیان و سهامی ذوب آهن اصفهان با روند منفی روبرو شدند.

بیشترین تاثیر مثبت را در آیفکس نمادهای مارون، شتران، شاوان و بیشترین تاثیر منفی و نمادهای میدکو، ذوب، پترول، هرمز داشته است.

۱۳۹۴/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...