نسخه چاپی

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی برای نامزدی ریاست مجلس شورای اسلامی تاكید شد:

میرسلیم دارای نزدیك ترین ویژگی ها به شاخص های مورد نظر مقام معظم رهبری

عکس خبري -ميرسليم داراي نزديك ترين ويژگي ها به شاخص هاي مورد نظر مقام معظم رهبري

حزب موتلفه اسلامی اداره مجلسی شایسته آغاز گام دوم انقلاب اسلامی را در پرتو هیات رئیسه قوی و كارآمد دانسته و آقای سید مصطفی میرسلیم را دارای نزدیك ترین ویژگی ها به شاخص و معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری می داند.

به گزارش نما ، حزب موتلفه اسلامی اداره مجلسی شایسته آغاز گام دوم انقلاب اسلامی را در پرتو هیات رئیسه قوی و کارآمد دانسته و آقای سید مصطفی میرسلیم را دارای نزدیک ترین ويژگي ها به شاخص و معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری می داند.
حزب موتلفه اسلامی با توجه به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، در تاکید بر حمایت از سید مصطفی میرسلیم برای نامزدی ریاست مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
ضمن احترام به همه نامزدهای ریاست مجلس، حزب موتلفه اسلامی اعتقاد دارد تعابیری که در پیام امروز مقام معظم رهبری برای مجلس یازدهم بکار رفته نشان می دهد،شاخص ها و ویژگی های مهمی مانند پاکدستی و لزوم توجه به اقتصاد و فرهنگ و آشنایی با سیاست های کلی نظام باید سرفصل توجه نمایندگان این مجلس باشد. توجه نمایندگان محترم را به سوابق مدیریتی و اجرایی آقای میرسلیم در اقتصاد و فرهنگ و نداشتن هیچگونه شبهه در زندگی شغلی و خصوصی ایشان جلب کرده و دوباره بر ارجح بودن آقای میرسلیم تاکید می کند.
حزب موتلفه اسلامی اداره مجلسی شایسته آغاز گام دوم انقلاب اسلامی را در پرتو هیات رئیسه قوی و کارآمد دانسته و آقای سید مصطفی میرسلیم را دارای نزدیک ترین ويژگي ها به شاخص و معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری می داند.

۱۳۹۹/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...