نسخه چاپی

پشت‌پرده ماجرای فاتون‌توسكی و استقلال چیست؟

در حالی كه پرویز مظلومی به عنوان نفر اول كادرفنی استقلال بازیكن كوزوویی حاضر در تمرین را نپذیرفته بود اما او امروز در تست پزشكی شركت كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، فاتون توسکی در حالی که عصر روز گذشته راهی فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شد تا با پرواز ساعت 21:30 تهران -فرانکفورت، ایران را ترک کند به یکباره از سوی باشگاه استقلال با وی تماس گرفته شده و خواهان ماندن وی در تهران می‌شوند. حتی برای اینکه او راضی به بازگشت شود به وی وعده حضور در تست پزشکی و بعد عقد قرارداد را می‌دهند!

چرا کادرفنی، توسکی را نخواست؟
توسکی با وجود اینکه به مربیان استقلال اعلام کرده بود در 6 ماه اخیر در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته حاضر نشد در تمرینات این تیم در فوتبال دستگرمی بازی کند و در بازی دوستانه استقلال با پدیده هم به میدان نرفت. این بازیکن برای این کار خود دلیل منطقی داشت و معتقد بود؛ تنها در صورتی در بازی دوستانه بازی می‌کند که باشگاه استقلال او را بیمه کند تا اگر مصدوم شد هزینه‌های درمانش را باشگاه بدهد. مربیان استقلال وقتی پافشاری توسکی را در این زمینه می‌بینند عصر روز چهارشنبه به وی اعلام می‌کنند که تمایلی به جذبش ندارند و می‌تواند راهی کشورش شود.

موضع‌گیری برخی بازیکنان علیه توسکی
مربیان استقلال برای اینکه تصمیم بهتری در خصوص عقد قرارداد با توسکی بگیرند با چند بازیکن بزرگتر تیم در مورد وی مشورت می‌کنند. اکثر بازیکنان نظرشان این بوده که وقتی بازیکنی 6 ماه بدون تیم باشد بدین معناست که او در شرایط خوبی قرار ندارد و نمی‌تواند در نیم فصل دوم باری از دوش تیم بردارد. ضمن اینکه برخی بازیکنان استقلال مدعی شده‌اند که این بازیکن قرار است؛ برای یک نیم فصل 250 هزار دلار دستمزد بگیرد در حالی که اگر این پول در این مقطع به دیگر نفرات تیم پرداخت شود خیلی از مشکلات آنها حل خواهد شد.

ادعای یکی از مسئولان باشگاه استقلال در خصوص توسکی
یکی از مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه مظلومی را قانع کند تا به جذب توسکی رضایت دهد به وی اعلام می‌کند مهدی مهدوی‌کیا شناخت کاملی از توسکی دارد و وقتی در خصوص این بازیکن از وی سوال کرده، مهدوی‌کیا از هر نظر این بازیکن را در زمانی که در بوندس‌لیگا بازی می‌کرده، تایید کرده است. اینکه تا چه حد ادعای این فرد مسئول حقیقت داشته مشخص نیست. نکته جالب اینکه یکی از مشاوران افشارزاده در آمدن توسکی به ایران نقش اصلی را ایفا می‌کند.

توسکی آبی‌پوش می‌شود؟
بازیکنی که 6 ماه است به میدان نرفته و پرویز مظلومی در خصوص او تردید دارد در نهایت استقلالی خواهد شد یا نه؟ مشاوران سرپرست باشگاه استقلال در تلاشند این اتفاق رخ دهد و در همین زمینه جلساتی در باشگاه استقلال برگزار شده و خواهد شد تا هر چه زودتر تکلیف این بازیکن مشخص شود. البته توسکی هم اکنون در حال گذراندن تست‌های پزشکی است و این نشان می‌دهد که قدرت مشاوران افشارزاده در استقلال به مراتب بیشتر از مربیان این تیم در جذب یک بازیکن خارجی است!

این در حالی است که مظلومی در فصل نقل و انتقالات نیز از عملکرد باشگاه ناراضی بود و اکنون نیز مشخص نیست بازیکنی که از سوی کادرفنی مورد تایید واقع نشده و دیپورت شده چگونه قرار است سر از استقلال دربیاورد. سوال این است که نظر مظلومی در نقل و انتقالات تا چه اندازه اهمیت دارد و آیا استقلال با این شرایط آینده خوبی خواهد داشت؟

۱۳۹۴/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...