نسخه چاپی

در خیابان نامجو؛

انفجار در یك ساختمان در حال ساخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در یك اتاقك كارگری در یك ساختمان در حال ساخت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 19:14 شب گذشته حادثه انفجار و آتش سوزی در خیابان نامجو کوچه رحیمی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.


وی افزود: یلافاصله ماموران آتش نشانی ایستگاه 93 به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد یک اتاقک کارگری با مساحت حدود 12 متر در یک زمین گودبرداری شده به مساحت 350 متر مربع دچار حریق شده است.

ملکی در ادامه بیان داشت:در این اتاقک یک سیلندر گاز مایع قرار که با شیلنگی به اجاق خوراک پزی وصل شده که اتصال نادرست اجزا به یکدیگر سبب نشت شدید گاز شده بود و کارگران زمانیکه که قصد روشن کردن اجاق را داشتند دچار حادثه شده و اتاقک نیز منفجر شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: به دلیل شدت انفجار درب ها و پنجره‌های اتاقک شکسته و لوازم داخل اتاق دچار آتش سوزی شده بودند.

ملکی ادامه داد: عوامل آتشنشانی بلافاصله عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند که پنج کارگر افغان پیش از رسیدن آتشنشانان از اتاقک خارج شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد:آتشنشانان در ادامه شعله‌های آتش را مهار و عملیات خود را با اطفای کامل حریق به پایان بردند.

۱۳۹۴/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...