نسخه چاپی

برودت هوا به تعطیلی مدارس اردبیل تداوم بخشید

برودت هوا همچنان به تعطیلی مدارس در شهرهای مختلف استان اردبیل منجر شده است به طوری كه در نوبت صبح امروز مدارس هفت شهر استان در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی تعطیل اعلام شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، بر اساس اطلاعیه صبح امروز آموزش و پرورش استان اردبیل امروز در نوبت صبح و بعد از ظهر در اردبیل و نمین دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل بوده و به جای رفتن به مدرسه در خانه ماندند.

بر اساس این اطلاعیه در ارشق، سرعین، نیر و هیر فقط در نوبت صبح دانش‌آموزان مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و در مشگین‌شهر در نوبت سری صبح پیش‌دبستانی‌ها به دلیل برودت هوا تعطیل شدند.

اما تعطیلات مدارس در شهرهای مختلف استان طی چند روز گذشته به دلیل بارش برف و تداوم سرما و یخبندان ادامه داشته و همچنان دمای هوا در اکثر شهرهای استان اردبیل منفی 4 تا 18 درجه است.

با حکمرانی هوای سرد و یخبندان و ثبت سرمای منهای 18 درجه در منطقه فرودگاه اردبیل، منهای 14 درجه در کوثر و خلخال و منهای 10 درجه در اردبیل هواشناسی استان پیش‌بینی کرد در هفته جاری سامانه جوی جدید استان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و تنها در دو روز یکشنبه و سه‌شنبه سامانه بارشی با موج ضعیف در برخی از شهرها خودنمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در هفته جاری همچنان دمای هوا نسبت به هفته‌های گذشته بین 3 تا 7 درجه افزایش می‌یابد و از شدت سرما و یخبندان نیز تا حدود زیادی کاسته می‌شود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...