نسخه چاپی

جشنواره فجر فقط در تهران

رییس شورای عالی تهیه كنندگان بیان كرد نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان های سراسر كشور به دلیل مشكلات مالی آنها، تا این لحظه منتفی است.

به گزارش نما به نقل از مهر: رییس شورای عالی تهیه کنندگان بیان کرد نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان های سراسر کشور به دلیل مشکلات مالی آنها، تا این لحظه منتفی است.

غلامرضا موسوی رییس شورای عالی تهیه‌کنندگان که مسئولیت هماهنگی اکران فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در استان‌ها را نیز برعهده دارد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هرچند قرار بود استان های سراسر کشور برای نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در طول برگزاری این جشنواره اعلام آمادگی کنند، اما تا این لحظه هیچ کدام از استان ها برای این امر اعلام آمادگی نکرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از پیش اعلام شده بود که نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر منوط به پرداخت هزینه به تهیه کنندگان فیلم‌ها است، اما هیچ کدام از استان ها تا این لحظه نتوانسته‌اند این هزینه را متقبل شوند.

رییس شورای عالی تهیه کنندگان در پایان گفت: در چنین شرایطی که امکان مالی برای هیچ کدام از استان ها وجود ندارد، نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در استان ها تا این لحظه منتفی است.

مسئولان ذی ربط استان‌های سراسر كشور كه متقاضی نمايش فيلم‌های جشنواره در ايام برپايی اين رويداد هستند، می توانند در تعامل با شورای عالی تهيه كنندگان سينما و هماهنگی با دبيرخانه سی و چهارمين جشنواره فيلم فجر، از شرایط نمایش فیلم ها در استان های خود آگاه شوند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره عصر امروز ۱۱ بهمن ماه در تالار وحدت است.

۱۳۹۴/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...