نسخه چاپی

قلب پایتخت خلوت می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 6 گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و تسهیل در عبور و مرور خودروها، طرح انضباط اجتماعی میدان هفت تیر از امروز با جمع آوری دستفروشان و بساط گستران آغاز شده است.

به گزارش نما به نقل از برنا، افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 6 با بیان این خبر گفت: طی روزهای باقی مانده به سال نو با توجه به تردد بیشتر در میدان هفت تیر و با وجود دستفروش‌ها و بساط گستران تردد مردم در محدوده این میدان با مشکلات عدیده ای مواجه می شود.

بعد از طرح موفقیت آمیز شهرداری در 15 خرداد، از امروز این طرح در میدان هفت تیر اجرایی می شود. رفع سد معبر، بساط گستری و رفع مزاحمت‌های صنفی و سد معبر مغازه‌ها از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در این طرح که به مدت 4 روز اجرا می‌شود، البته در صورت نیاز این مدت تمدید خواهد شد، دیگر اجازه فعالیت به بساط گستران داده نمی‌شود و عبور و مرور خودروها تسهیل می‌شود.

خدامی با تاکید بر این که این روند ادامه خواهد داشت، افزود: شهرداری منطقه 6 تدابیری اتخاذ کرده است تا در طرحی که تا پایان سال اجرا می‌شود، برای کنترل و رفع موانع و سد معبر در میدان هفت تیر اقدام کند.

بنا براین گزارش، طرح انضباط اجتماعی شهرداری منطقه 6 که در میدان هفت تیر به عنوان اصلی ترین میدان قلب پایتخت با تردد زیاد پیاده و سواره مورد توجه قرار گرفته است با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و منطقه، شرکت شهربان، یگان حفاظت شهرداری تهران اجرایی می‌شود تا در مدت طرح، موضوع های انضباط اجتماعی در میدان هفت تیر پیاده شود.

۱۳۹۴/۱۱/۱۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...