نسخه چاپی

واكنش آزمون به حضور در بین 100 بازیكن برتر آسیا

فكر می‌كنم ماجرای صادر نشدن ویزای من و سعید سیاسی بود. كشورهای عربی با ایران اختلاف دارند و به همین خاطر ویزای ما را صادر نكردند. جالب اینكه بلافاصله پس از پایان اردوی روستوف در امارات ویزای ما رسید.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، سردار آزمون در لیست 100 بازیکن برتر آسیا عنوان بیست و یکم را به خود اختصاص داده. حتی بالاتر از آندو که کاپیتان تیم ملی ایران است. آزمون در این باره می‌گوید:«خودم هم یکی دو روز قبل در یکی از سایت‌ها خواندم که در لیست 100 نفره بهترین بازیکنان فوتبال آسیا در رده بیست و یکم قرار دارم. البته این رده بندی توسط یکی از سایت‌های فوتبال آسیا انجام شده و آنچنان رسمی نیست. من خوشحالم اما نباید به این رده بندی‌ها قانع باشم. باید تمرکزم را بیشتر کنم و به عناوین بهتر برسم. مایه افتخارم است که بین ایرانی‌ها در رده دوم قرار گرفته‌ام اما امیدوارم که در آسیا هم جزو نفرات نخست باشم و روزی بتوانم بهترین بازیکن قاره شوم. این هدف اصلی من طی سال‌های آینده است.»

علیرضا جهانبخش جلوتر از سردار در رده هجدهم قرار گرفته. آزمون درباره دوست صمیمی‌اش هم صحبت می‌کند:«به علیرضا تبریک می گویم. او لیاقتش را دارد و معتقدم او هم می‌تواند روزی بهترین بازیکن آسیا شود. فکر می‌کنم پتانسلی بازیکنان ایرانی بالا است و خیلی‌ها دیگر هم قادرند مثل گذشته عنوان برترین بازیکن قاره را به خود اختصاص بدهند. اینکه ژاپنی‌ها از ما بالاترند برمی گردد به امکاناتی که در اختیارشان است و لژیونرهایی که همگی در بهترین تیمهای اروپایی بازی می‌کنند. در نهایت اینکه معتقدم ما از آنها بهتر هستیم و می‌توانیم از بازیکنان ژاپنی سبقت بگیریم.»

آزمون اردوی روستوف در امارات را به دلیل صادر نشدن ویزا از دست داد. او به نکته جالبی اشاره می‌کند:«فکر می‌کنم ماجرای صادر نشدن ویزای من و سعید سیاسی بود. کشورهای عربی با ایران اختلاف دارند و به همین خاطر ویزای ما را صادر نکردند. جالب اینکه بلافاصله پس از پایان اردوی روستوف در امارات ویزای ما رسید. این نشان می‌دهد که کاسه‌ای زیر نیم کاسه بود.»

آزمون درباره اردوی روستوف در اسپانیا هم صحبت می‌کند:«من در اردوی امارات غیبت داشتم و به همین دلیل در اسپانیا تمرینات بدنسازی ام را انجام می‌دهم. کمپ ما در منطقه مالاگا است و واقعاً امکانات فوق العاده ای دارد. صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. تمرینات آنقدر سخت است که وقتی به اتاق می‌رسیم چیزی از ما نمی‌ماند. باید به آمادگی کامل برسیم تا حدود یک ماه دیگر و در لیگ روسیه بتوانیم عنوان دوم خود را حفظ کنیم و حتی به صدر جدول برسیم. اتفاقی که برای تیم ما با این بازیکنان حضور بردی اف در رأس کادر فنی دور از دسترس نیست.»

۱۳۹۴/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...