نسخه چاپی

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

دوئل استیلی و منصوریان در انزلی

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال فردا (چهارشنبه) با یك دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در حالی که مسابقات هفته هجدهم امروز (سه‌شنبه) با برگزاری 3 دیدار به پایان می‌رسد، هفته نوزدهم فردا با یک بازی آغاز خواهد شد.

ملوان انزلی - نفت‌تهران، ساعت 14:30، ورزشگاه تختی انزلی

هر دو تیم شرایط چندان مساعدی ندارند. علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی، باشگاه مجبور به فروش بازیکنان خود شد. پس از شکست نفت در این دیدار، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه تلویحا از بازی نفت انتقاد کرد و گفت نباید انتظار چنین شکست‌هایی را داشت. به نظر می‌رسد اختلاف منصوریان و مسئولان باشگاه نفت بیشتر شده است. سرمربی نفت برای اینکه ثابت کند دنبال راه فرار نیست، باید در هفته‌های پیش‌رو نتیجه بگیرد تا بلکه توانایی‌های فنی‌اش زیر سؤال نرود.

ملوان و حمید استیلی نیز نتایج دلخواه هواداران تیم‌شان را کسب نکرده‌اند. استیلی از داشتن مهاجم شش دانگ در خط حمله رنج می‌برد و از مسئولان باشگاه درخواست جذب مهاجم را کرده است. استیلی که شروع کارش در ملوان از بازی رفت مقابل نفت‌ بود، دوست ندارد به عنوان یک پرسپولیسی برابر منصوریان استقلالی که زمانی در تیم ملی همبازی هم بودند، کم بیاورد.

ملوانی‌ها نیاز دارند با گرفتن این 3 امتیاز فاصله خودشان را با تیم‌های انتهای جدول بیشتر کنند، در سوی دیگر، نفت هم دوست دارد با گرفتن امتیاز در مرداب انزلی تا رده ششم جدول صعود کند. ملوان با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم و نفت با 25 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. بازی رفت دو تیم با نتیجه پر گل 3 بر 3 به پایان رسید.

برنامه بازی‌های هفته نوزدهم به شرح زیر است:

چهارشنبه 94/11/14

ملوان انزلی - نفت تهران

یکشنبه 94/11/18

تراکتورسازی - پدیده

ذوب آهن - پرسپولیس

سیاه جامگان - گسترش فولاد

سایپا - استقلال خوزستان

فولاد - سپاهان

صبای قم - راه‌آهن

استقلال - استقلال اهواز

۱۳۹۴/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...