نسخه چاپی

كفاشیان: مكلف هستیم وظایفمان را عملیاتی كنیم

رئیس فدراسیون فوتبال تأكید كرد كه این فدراسیون مكلف به انجام وظایف و تكالیفی است كه مجمع به هئیت رئیسه محول كرده است.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (چهارشنبه) با حضور علی کفاشیان، محمود اسلامیان، مهدی تاج، علیرضا اسدی، الهه عرب‌عامری، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، حیدر بهاروند، غلامرضا بهروان و فریدون اصفهانیان در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.


در ابتدای این نشست علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ماه گذشته برگزار و در نهایت گزارشات کاملی در این مجمع به اعضا ارائه شد. با توجه به تکالیف این مجمع به فدراسیون فوتبال در نشست هیئت رئیسه گزارشات و تکالیف مجمع عمومی را عملیاتی می‌کنیم تا فدراسیون مکلف به انجام فعالیت‌های مختلف شود.


وی افزود: هفته گذشته به قطر سفری داشته و در نشست‌های تخصصی و هیئت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور نمایندگان کشورها در قطر برگزار شد، شرکت کردم. همچنین اسدی به عنوان عضو کمیته مسابقات در جلسات این کمیته حضور داشت و گزارشاتی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در نشست هیئت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعضای هیئت اجرایی در خصوص برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2019 امارات و بررسی تصمیمات کمیته‌های مختلف از جمله کمیته مسابقات به بحث و تبادل نظر پرداختند.


رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه از اسدی خواست تا گزارش کامل از برگزاری نشست‌های کمیته مسابقات و ادعای فدراسیون فوتبال عربستان و امارات را ارائه کند و دبیر کل فدراسیون نیز گزارش کاملی از این نشست ها ارائه کرد.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...