نسخه چاپی

كَل كَل خانم بازیگر كه به مجادله لفظی كشید

نشست فیلم «دلبری» با دلخوری و كَل‌كَل‌های نیمه پنهان هنگامه قاضیانی و مجری برنامه كه در پایان به مجادله لفظی كشیده شد، برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، 13 بهمن ماه، دومین نشست سومین روز جشنواره فیلم فجر به فیلم «دلبری» به کارگردانی سیدجواد اشکذری اختصاص داشت که در همان ابتدا علیرضا غفاری مجری نشست اعلام کرد که هنگامه قاضیانی به دلیل مشکلی در حنجره خیلی صحبت نخواهد کرد، در حالی که این بازیگر تا پایان نشست علاوه بر صحبت با عباس غزالی به کَل‌کَل و پاسخگویی به برخی صحبت‌های مجری پرداخت.

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده این فیلم در سخنانی به سخت و متفاوت بودن فیلم «دلبری» اشاره و اظهار کرد: در سینمای ایران به موضوع زندگی همسران شهدا و جانبازان کمتر پرداخته شده و روایت رابطه عاشقانه از این جنس در این فیلم برایم جذاب بود.

او همچنین به سختی نقش هنگامه قاضیانی به عنوان بازیگر اصلی فیلم اشاره کرد و گفت: خانم قاضیانی در «دلبری» بسیار احساسی بازی کرد و حتی از اشک مصنوعی و ادوات گریم هم برای کار خود استفاده نکرد.

هنگامه قاضیانی نیز در سخنانی کوتاه گفت: 70 درصد این فیلم مونولوگ بود، در حالی که در سینما این چنین مونولوگ‌هایی نداشته‌ایم و از آنجا که از بازی غلو شده هراس دارم تلاش کردم از پس این نقش بربیایم.

وی همچنین اضافه کرد که در تمام سکانس‌ها تلاش کرد بازی خود را داشته باشد و تأکید کرد که عادت به استفاده از اشک مصنوعی هم ندارد.

تکرار استفاده نکردن از اشک مصنوعی باعث شد علیرضا غفاری که اجرا و مدیریت نشست را بر عهده داشت بگوید صحنه‌های اشک‌آور فیلم زیاد نبود و خیلی هم نیاز به استفاده از اشک مصنوعی نبود.

این جمله با واکنش هنگامه قاضیانی همراه شد که گفت نقش من همراه با بغض زیادی بود که خوب درآوردن این کار سخت است و در جواب شنید که بغض دیگر جزو بازی است.

همین چند جمله باعث ایجاد ناراحتی و کدورتی در چهره هنگامه قاضیانی شد که پس از پایان نشست هم ادامه پیدا کرد و به مجادله لفظی منجر شد.

ضمن اینکه جواد اشکذری نیز از شیوه اجرای مدیر جلسه که خودش صحبت می‌کرد، سوال می‌پرسید و پاسخ می‌داد، انتقاد کرد.

کارگردان «دلبری» همچنین در توضیح ساخت فیلم خود اظهار کرد که ایده ساخت این فیلم را از یک فیلم کوتاه گرفته و پروسه نوشتن آن حدود دو سال قبل، خیلی جدی آغاز شده است.

او همچنین افزود: به دلیل فضای خاصی که این فیلمنامه دارد، فکر می‌کردم آقای رضوی آن را رد کند اما ایشان از آن استقبال کرد و با تعاملاتی که صورت گرفت فیلمنامه را کامل کردیم.

عباس غزالی یکی از بازیگران این فیلم هم با بیان اینکه سال‌ها قبل فیلم «آژانس شیشه‌ای» و کاراکتر حاج کاظم و بعد از آن تماشای فیلم «روزهای زندگی» تأثیر زیادی روی او گذاشته است از آرزوی خود برای حضور در چنین فیلمی گفت تا دین خود را در حق کسانی که به گردن ما حق دارند، ادا کند.

در این نشست که با تشکر پایانی هنگامه قاضیانی به طور ویژه از عکاسان حاضر در سالن همراه شد، محمدرضا شیرخانلو، مهدی عطاران، مهسا هاشمی، عباس غزالی، فرید سعادتمند (آهنگساز)، منوچهر اکبرلو (منتقد) هم حضور داشتند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...