نسخه چاپی

دژاگه و نكونام جزو بهترین‌های دیشب

عکس خبري -دژاگه و نکونام جزو بهترين‌هاي ديشب

نشریه الرایه قطر به علمكرد بازیكنان در دیدار شب گذشته العربی برابر الغرافه امتیاز داد كه دژاگه و نكونام جزو بهترین‌ها بودند اما شجاعی عملكرد خوبی نداشته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم العربی قطر شب گذشته با درخشش دو بازیکن ایرانی خود به نام‌های نکونام و دژاگه توانست مقابل الغرافه که شجاعی را در ترکیب خود دارد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد. در این دیدار اشکان برای تیمش یک گل و یک پاس گل مهیا کرد و بهترین بازیکن تیمش بود البته نکونام هم جزو بهترین‌ها بود و یک پاس گل داد. در مقابل شجاعی هم بازی بدی ارائه نداد.

در این راستا نشریه الرایه تحلیلی را از این بازی ارائه داد و برای بازیکنان امتیاز داد. به دو ستاره ایرانی العربی 8 امتیاز داد. درباره عملکرد دژاگه این طور نوشت: از ستاره‌های این بازی بود و دلیل اصلی پیروزی العربی بود زیرا یک گل و یک پاس گل داد.

درباره عملکرد نکونام این نشریه نوشت: شایسته است که او را رهبر جدید العربی در میان زمین بدانیم. مغز متفکر و باتجربه است البته بسیار باهوش زیرا با پاس گلی که داد نشان داد ثابت کرد بازیکن باهوشی است.

در مقابل به شجاعی 5 امتیاز داد و نوشت: در طول بازی چیز خاصی از خود نشان نداد و در این دیدار تنها یک گل آن هم در دقایق اضافه به ثمر رساند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...