نسخه چاپی

كیمیا به نقطه صفر مرزی ارس می رود

دبیر جشنواره زمستانی ارس، گفت: مهراوه شریفی نیا، بازیگر مجموعه تلویزیونی «كیمیا» برای حضور در جشنواره زمستانی به نقطه صفر مرزی ارس می رود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: مهراوه شریفی نیا بازیگر مطرح کشور روز شنبه 17 بهمن ماه برای شرکت در جشنهای 10 روزه ایام الله مبارک دهه فجر به جلفا سفر می کند.
وی افزود: اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی و هنری به منظور ایجاد نشاط اجتماعی با حضور هنرمندان مطرح و نام آشنای کشور، معرفی قابلیت های توریسم زمستانی، افزایش جذب گردشگر در ماه های سرد سال، رونق بازار و... از جمله اهداف برگزاری اولین جشنواره زمستانی ارس است.
نصیری گفت: هنرمندانی چون پویا بیاتی، چنگیز حبیبیان، امید جهان، رامبد شکرآبی، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی نیا و... با حضور در منطقه آزاد ارس در طول مدت برگزاری جشنواره به اجرای برنامه می پردازند.
دبیر جشنواره زمستانی ارس، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی پیش از این فصل زمستان دوران رخوت و سکوت منطقه آزاد به شمار می رفت اما با اجرای این جشنواره روزهای پرشور و پر رفت و آمدی را در زمستان ارس شاهد هستیم.
وی افزود: در طی جشنواره زمستانی ارس، به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر جشن های 10 روزه در بازه زمانی 12 تا 22 بهمن متمرکز شده اند که در این ایام برنامه های مختلف از جمله نورافشانی، اجرای موسیقی، نمایش، شعر، سرودهای آئینی و مسابقه با حضور هنرمندان برجسته کشور در سالن الغدیر جلفا برای عموم مردم برگزار می شود.
گفتنی است، اختتامیه جشنواره زمستانی ارس در 30 بهمن ماه در سالن الغدیر جلفا برگزار و در این مراسم از برپاکنندگان جشن ها و قهرمانان مسابقات ورزشی تقدیر و به 10 نفر از مسافران قطار چارتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.
لازم بذکر است، مسافران و گردشگران منطقه آزاد ارس جهت شرکت در قرعه کشی باید کد بلیط های قطار را به شماره 3000851515 ارسال نمایند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...