نسخه چاپی

دیپلماسی لبخند امریكا فعال است

نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی لبخند امریكا فعال است و با این ترفند می خواهد از درون انقلاب ها را تخریب كند.

به گزارش نما؛ بیژن نوباوه نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پردیس خبر در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: ۳۷سال از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می گذرد و انقلاب اسلامی ۳۷ساله شده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه انقلاب اسلامی در ایران بر اساس و پایه ارزشهای دینی و الهی زاییده شده است، تصریح کرد: تا انقلاب شکوهمند اسلامی ایران زنده است و در راستای خط تعالی حرکت می کند، ارزشهای آن باقی است.

نوباوه با اشاره به این موضوع که ریشه انقلاب اسلامی ایران در بدنه ارزشهای اسلامی قرار دارد، اضافه کرد: بنیان نظام جمهوری اسلامی، بر اساس ارزشهای اسلام است و از ساختار حکومت مردم سالاری دینی برخوردار است.

نماینده تهران و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که معمار کبیر انقلاب اسلامی به خوبی چهره امریکا را در دنیا شناساند، ابراز داشت: امام راحل امریکا را شیطان بزرگ نامید و امریکایی ها اصلی ترین دشمن در جبهه ایران ستیزی هستند.

نوباوه با تاکید براینکه تا زمانی که دشمن در موضع دشمنی قرار دارد،صفت شیطانی را نمی توان از سیمای آن برداشت، اظهار داشت: امریکا امروز از پوسته مبارزه و کودتا بر علیه ایران اسلامی تا حد بالایی خارج شده است.

نماینده تهران و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که دیپلماسی لبخند امریکا فعال است، تصریح کرد: امریکا این ترفند را دارد که کشورهای هدف خود را از درون بپوساند و هر روز دشمنی ها گسترده می شود.

نوباوه با بیان این موضوع که پسا برجام نهایت حسن نیت ایران به غرب بوده است، اضافه کرد: ایران اسلامی در این راستا بسیاری از امتیازات را واگذار کرد اما امریکا هر روز با بهانه ای جدید دنبال اجرای دوباره تحریم ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه ملت ایران بار دیگر باید در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی امریکا را لعن و نفرین کنند، اظهار داشت: از این طریق باید به دنیا نشان دهیم که دشمن شناس خوبی هستیم.

۱۳۹۴/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...