نسخه چاپی

اعلام‌زمان‌تحویل‌ورزشگاه‌شهیدكاظمی‌به‌پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید كاظمی را روز شنبه 24 بهمن ماه از شهرداری تهران تحویل خواهد گرفت و به همین مناسبت مراسم باشكوهی روز دوشنبه 26 بهمن ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین خبیری، بر اساس آخرین تصمیم‌های اخذ شده در شهرداری تهران، ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا (ع) روز شنبه 24 بهمن ماه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تحویل خواهد شد.

نماینده سرپرست باشگاه که در جلسه روز شنبه سازمان ورزش شهرداری جهت انجام هماهنگی حضور داشت، افزود: در این نشست، نمایندگان دو باشگاه و مسوولان بخش‌های مختلف شهرداری، حضور داشتند. قرار است پس از تحویل ورزشگاه، مراسمی هم روز دوشنبه 26 بهمن ماه در برج میلاد برگزار شود و طبق صحبت‌های انجام شده، وزیر ورزش، شهردار تهران، اعضای شورای شهر، مدیران و مسوولان بخش‌های مختلف شهرداری، مدیران و مسوولان دو باشگاه، پیشکسوتان و اعضای تیم‌ها نیز در این مراسم که قرار است در سالن همایش‌ها برگزار شود، حضور پیدا کنند.

خبیری خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که با توجه به مباحث مطرح شده، همکاری‌ها با باشگاه فقط به واگذاری ختم نمی‌شود و حمایت‌ها از طریق شهرداری‌های مناطق ادامه پیدا می‌کند و البته همه ما امیدواریم حضور باشگاهی مثل پرسپولیس با جلب توجه افکار عمومی به توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن مناطق کمک کند.

۱۳۹۴/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...